دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کيميا پژوهش رایانه آرین سيستم مالی مهدکودک و پیش دبستانی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 97623

01 مرداد 1401 11:51 خراسان رضوی -- مشهد
به نام یزدان پاکشرکت کیمیا پژوهش رایانه آرین  مصمم است با ارائه نرم افزار های تخصصی در زمینه مدیریت...

تعداد بازدید: 349

دسته بندی: برنامه نویسی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 05138698219 ارسال ایمیل

توضیحات

به نام یزدان پاک

شرکت کیمیا پژوهش رایانه آرین  مصمم است با ارائه نرم افزار های تخصصی در زمینه مدیریت مالی مهدکودک و پیش دبستانی خدماتی را در جهت بهبودی این صنعت عرضه دارد .

این شرکت  در زمینه تولید ، نصب و راه اندازی و پشتیبانی نرم افزار و همچنین سخت افزار و شبکه فعال می باشد.

کیمیا پژوهش رایانه آرین امیدوار است با ارائه خدمات خود در زمینه نرم افزار های خاص مهدکودک و پیش دبستانی گامی موثر در زمینه ارائه خدمات به متقاضیان این نرم افزار ها بردارد.

تاریخچه

شرکت کیمیا پژوهش رایانه آرین با هدف طراحی و تولید نرم افزارهای تخصصی تاسیس و با بکارگیری نیروهی جوان و متخصص و جویای نام  در  این رشته آغاز به فعالیت نموده و در طی این دوره توانسته با ارائه نرم افزار های متنوع و همگام با نیاز روز، طیف گسترده ای از نیاز های مدیران برای اداره بخش های مختلف یک مجموعه  را برآورده نماید .

در کنار تولیدات  نرم افزاری ،  ارائه سخت افزار های مورد نیاز و سفارشی مشتریان و طراحی و پیاده سازی وپیکر بندی شبکه نیز از زمره سایر فعالیتهای  اصلی شرکت می باشد که مکمل و نقشی اساسی  را بعنوان ابزار مدیریتی ایفا می نماید.

معرفی سیستم نرم افزار مهدکودک و پیش دبستانی کیمیا

این سیستم شامل موارد ذیل میباشد:

  • تعریف کاربران
  • تعیین سطح دسترسی برای کاربران مختلف
  • تعریف هزینه ها و سرفصل حسابها
  • ورود اطلاعات مالی دانش آموز
  • گزارش صورت وضعیت شهریه
  • لیست دانش آموزان
  • گزارش حسابها و سرفصل حسابها
  • سیستم خبررسان الکترونیکی : در این سیستم میتوان کلیه وقایع مورد نظر را به محض وقوع به اطلاع ولی دانش آموز  یا مدیریت مجموعه  رسانید بعنوان مثال در هنگام ثبت نام دانش آموز اطلاعات مالی در یک پک برای ولی دانش آموز SMS خواهد شد یا در هر زمان که تراکنش مالی برای دانش آموز ایجاد گردد برای ولی وی پیام ارسال خواهد شد مثل هزینه سروی هزینه کلاس فوق العاده و ....ولی دانش آموز  میتواند در هنگام ثبت نام  و در بخش سرویسهای درخواستی اعلام نماید کلیه هزینهای مربوط به وی برای او ایمیل یا SMS   شود .یا در هر زمان  نیاز باشد بدهی دانش آموز به وی اعلام گردد با نظر مدیریت با فرمت و پروتکل مناسب – ایمیل , SMS    به اطلاع او رسانده شود.

 

  • نسخه تجمیعی به منظور مدیریت مهدکودک و پیش دبستانی مختلف با مدیریت واحد  با امکانات دسترسی به اطلاعات توزیع شده و تجمیع اطلاعات به منظور تهیه گزارشات مدیریتی تهیه گردیده است  تا درصورت داشتن بستر ارتباطی مناسب بین مهدکودک و پیش دبستانی  بتوان برخی تراکنشهای اساسی  را بصورت از راه دور نیز بر روی هر کدام از مهدکودک و پیش دبستانی  اعمال نمود. بعنوان مثال میتوان  از هر یک از مهدکودک و پیش دبستانی  وضعیت بدهکاران را مشاهده نمود و  وضعیت شهریه پرداختی را بررسی کرد.
  • پرداخت الکترونیکی : در این سیستم با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در بخش ثبت نام  سیستم میتواند با اتصال به پورتال پرداخت الکترونیکی بانکها نسبت به کسر مبلغ هزینه و واریز آن به حساب مدرسه  بصورت آنلاین اقدام نموده و یا درصورت استفاده از دستگاههای POS  سیستم قادر خواهد بود با اتصال به این دستگاه و تایید پرداخت الکترونیکی , ثبت پرداخت مربوطه را بصورت خودکار در سیستم به انجام رساند.

 

آدرس :– بلوار صارمی –صارمی  47 پلاک 47

مشهد اینستاگرام:Instagram.com/prkimia8688

 

تلفکسن : 38698219-051      

www.prkimia


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets