دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

تولید و فروش کود سولفات آهن سبزینه مارال یزد09138511997

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 95553

01 مرداد 1401 11:54 فارس -- آباده
09138511997 کارشناس فروش کارخانجات تولیدی سبزینه مارال یزدفروش مستقیم از در ب کارخانهآهن در تشکیل و...

تعداد بازدید: 439

دسته بندی: لوازم کشاورزی و باغبانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09138511997 ارسال ایمیل

توضیحات

09138511997 کارشناس فروش کارخانجات تولیدی سبزینه مارال یزد

فروش مستقیم از در ب کارخانه

آهن در تشکیل و نگهداری کلروفیل و تولید کربوهیدراتها ضروری بوده و کمبود آن در گیاه، فقدان کلروفیل ،زردی بین رگبرگها و کاهش فتوسنتز را به دنبال دارد.

مشخصات کود :

آهكی بودن خاكها،PH  بالا، ماده آلی كم و بی کربنات زیاد در آب آبیاری از عواملی هستند كه قابلیت استفاده این عنصر را برای گیاهان محدود كرده و خسارات جبران ناپذیری را بر میزان تولید و كیفیت محصولات وارد می نماید. علائم و عوارض ناشی از كمبود این عنصر در اكثر نقاط ایران و در اغلب محصولات به فراوانی به چشم می خورد. استفاده از سولفات آهن به همراه ماده آلی، گوگرد و باكتری تیوباسیلوس باعث بهبود شرایط تغذیه ای گیاهان شده و مصرف آن در دراز مدت می تواند کمبودآهن را برطرف سازد.

سولفات آهن به دو صورت سولفات آهن آبدار (FeSO4.7H2O) با 18 درصد آهن و سولفات آهن خشك(FeSO4.H2O) با 20 درصد آهن کاملاً محلول در آب تولید و به صورت کریستاله و پودری عرضه می نمائیم.

سولفات آهن برای برطرف كردن زردی و رنگ پریدگی برگها، افزایش میزان كلروفیل و فتوسنتز گیاه بسیار مفید می باشد.

آهن : مهمترين عمل آهن حضور در سيستمهاي آنزيمي گياه است. وجود آهن براي سنتز كلروفيل ضروري است زيرا كمبود آن باعث زردي يا كلروز در برگها ميشود. اهميت آنزيمهاي آهن دار به ويژه سيتوكرومها در عمل تنفس گياه واضح است.

آهن بصورت فرو Fe+2 جذب گياه ميشود. با وجود اينكه مقدار اين عنصر در خاكها زياد است اما علائم كمبود آن به وفور گزارش شده است. در خاكهاي قليايي و اسيدي به علت فقدان آهن محلول، اين كمبود بروز ميكند، مضاف بر آن مقدار بيش از اندازه برخي از عناصر مانند فسفر، روي، مس، منگنز و نيكل در خاك ميتواند به ايجاد اين كمبود كمك كند.

 آهن یکی از عناصر ضروری برای رشد همه گیاهان می‌باشد که باعث تشکیل کلروفیل و بالا بردن سبزینگی گیاه و افزایش رشد و گلدهی و باردهی محصول می شود و درصورت کمبود آن کلروفیل به مقدار کافی در سلولهای برگ ایجاد نمی‌شود و برگها رنگ پریده به نظر می‌‌آیند. البته بجز رگبرگها، کل سطح برگ زرد رنگ می‌شود وابتدا این علائم در برگهای جوان وقسمت بالای ساقه مشاهده می‌شود و به تدریج کل گیاه را در بر می‌گیرد.

 

زمان و مقدار مصرف سولفات آهن :
در زمین کشاورزی و باغات سولفات آهن از طریق جایگذاری عمقی (موضعی،چالکود و نواری) و محلول پاشی قابل مصرف است. در خاکهای سبک با آب آبیاری نیز می تواند مورد استفاده قرارگیرد.
درختان:  در زمستان در قسمت میانی سایه انداز به همراه کود حیوانی و گوگرد به صورت چالکود یا کانال کود به میزان 500 تا 1000 گرم به ازاء هر درخت بارور مصرف می شود.
نباتات زراعی: هنگام تهیه بستر بذر همراه با سایر کودهای زمستانه به میزان 100 تا 200 کیلو گرم در هکتار زیر خاک مصرف می شود.
محلول پاشی: درختان میوه به نسبت 3 تا 5 در هزار و در محصولات زراعی به نسبت 3 تا 4 در هزار محلول پاشی می شود.

نکته مهم :
مصرف سولفات آهن به صورت 1 تا 2 سال در میان، از کمبود این عنصر جلوگیری می کند.
مصرف این سولفات مخلوط با کود حیوانی خصوصاً در محدوده فعالیت ریشه باعث افزایش کارآیی کود سولفات آهن می شود.

توجه :

هنگام ظهور گل و اوایل دوره تشکیل میوه نباید سولفات آهن را محلول پاشی کرد .

کاربرد و مصارف سولفات آهن :

ریز مغذی کشاورزی

زمین های کشاورزی و باغات

تولید انواع کود کشاورزی

کود آهنآهن کود سولفات آهنسولفات

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets