دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کارت پارکینگ

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 95309

01 مرداد 1401 11:54 تهران -- تهران
کارت هدیه کارت هدیهاز روزگاران قدیم رسم هدیه دادن و هدیه گرفتن نزد ایرانیان در مناسبت‌های مختلف مرسو...

تعداد بازدید: 366

دسته بندی: لوازم اداری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09191296299 ارسال ایمیل

توضیحات

کارت هدیه

 کارت هدیه

از روزگاران قدیم رسم هدیه دادن و هدیه گرفتن نزد ایرانیان در مناسبت‌های مختلف مرسوم بوده است و این رسم پسندیده، تا به امروز به ما رسیده اما با پیشرفت صنعت و الکترونیکی شدن اکثر کارها و امور روزمره انسان ها، خرید گیفت کارت نیز دستخوش تغییراتی شده است به طوری که موسسات و ادارات دولتی و غیر دولتی  و بانک ها و… برای مناسبت های مختلف و همچنین جذب مشتریان خود از کارت هدیه استفاده می کنند.

 

کارت هدیه بانکی

کارت های هدیه بانکی به صورت غیرقابل شارژ و سقف آن در مبالغی با ضرایب 50،000 ریال قابل صدور می باشند. دارنده کارت هدیه بانکی می‌تواند از این کارت برای خریدهای اینترنتی،‌ خرید از طریق پایانه‌های فروش(POS) و یا دریافت وجه نقد از طریق خودپردازها استفاده نماید. در صورت برداشت از خودپردازهای سایر بانك‌ ها، خرید از پایانه فروش سایر بانکها و مانده گیری از هر پایانه غیر، کارمزد طبق تعرفه بانک مرکزی توسط بانک صادرکننده کسر خواهد شد. در ضمن وجوه این كارت‌ ها قابل انتقال نمی‌باشد.

انواع چاپ کارت هدیه 

شرکت هیدیکا آماده ارائه مشاوره به منظور طراحی و چاپ کارت هدیه با روش های

  • چاپ افست کارت  pvc
  • چاپ پی وی سی دیجیتال

و قیمت های مقرون به صرفه برای شما عزیزان می باشد.

چند نوع کارت پی وی سی وجود دارد که در زیر با آن ها آشنا می شوید.

  1.  کارت پی وی سی مغناطیسی( مگنت)

وقتی مشتریان بار اول به صورت حضوری خرید می کنند، اطلاعات آنها به صورت دیتا روی نوار مشکی رنگ، پشت  کارت ذخیره می شود.این دیتا می تواند یک مبلغ یا کد یا درصد تخفیف و … باشد که مشتری در دفعات بعدی خرید خود را از تخفیف مورد نظر فروشنده برخوردار میکن.د روش استفاده از این نوع کارت ها بدین صورت است که کارت را داخل سخت افزاری می کشند اطلاعات مشتری روی آن خوانده می شود و از طریق نرم افزار درصد تخفیف محاسبه می شود.

2.  کارت های بدون تماس مایفر PVC

اطلاعات آن به صورت دیتا روی چیپسِت، داخل کارت ذخیره می شود.
روش استفاده از این نوع کارت ها بدین صورت است که کارت را داخل سخت افزاری به فاصله 10سانتیمتری قرار می دهند. اطلاعات مشتری روی آن خوانده می شود و از طریق نرم افزار درصد تخفیف محاسبه می شود.

3.  کارت پی وی سی ساده همراه بارکد

در این نوع کارت بارکد 10 رقمی بعد از چاپ طرح اصلی به صورت اطلاعات متغیر بر روی کارت چاپ می گردد.
استفاده کننده کارت را به فاصله 10سانتی متری از دستگاه کارت خوان قرار می دهد اطلاعات آن از نرم افزار خوانده و درصد تخفیف شامل آن می شود.

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets