دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کارت پارکینگ

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 95304

01 مرداد 1401 11:58 تهران -- تهران
کارت پارکینگ کارتی است  برای سرعت بخشیدن به روند کاری پارکینگ می باشد این کارت ها برای وسایل نقلیه ب...

تعداد بازدید: 328

دسته بندی: لوازم اداری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09191296299 ارسال ایمیل

توضیحات

کارت پارکینگ کارتی است  برای سرعت بخشیدن به روند کاری پارکینگ می باشد این کارت ها برای وسایل نقلیه برای استفاده از پارکینگ های عمومی، پارکینگ طبقاتی و.. مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش های برای حذف هزینه در ثبت اطلاعات پارکینگ می باشد و همچنین تخلفات و توقف اتومبیل هنگام  ورود و خروج به پارکینگ را کاهش می دهد  مدیریت پارکینگ راحتتر به  محاسبات مالی و کارکرد اپراتور ها دسترسی دارند.

موارد لازم برای استفاده از کارت پارکینگ
  1. دستگاه کارتخوان کنترل تردد
  2. کارت پارکینگ
  3. پرینتر
  4. نرم افزار پارکینگ
  5. دوربین
  6. نمایشگر
  7. راه بند
دستگاه کارت خوان

دستگاه کارت خوان بدون تماس کارت  می باشد از فاصله 10 سانتیمتری همه اطلاعات کارت را گرفته و به سیستم وصل شده ارسال می کند این کارتخوان دارای حافظه می باشد و اطلاعات کارت در حافظه خود نگهداری می کند  نصب راحت و آسان، و کارکرد سریع کاربر پسند می باشد .حتی این دستگاه دارای یک دسترسی و کنترل یا درب بازکن می باشد و به طبق برنامه نرم افزاری اجازه ورود و خروج و سایر امکانات را به اشخاص می دهد

کارت پارکینگ

این کارت برروی کارتهای هوشمند مایفر  1k و یا کارت بدون تماسR/o 125k می باشد حتی این کارت با چاپ آفست کارت پی وی سی با تیراژ بالای 1000چاپ انجام می شود.

چاپ کارت پارکینگ پی وی سی

چاپ کارت پارکینگ پی وی سی همانطور که بالا ذکر شد این کارت برروی کارت هوشمند مایفر 1k  و یا کارت R/O 125k و یا کارت مغناطیسی عملیات چاپ انجام می گیرد.چاپ کارت پارکینگ به وسیله چاپ کارت pvc افست – لمینت روش مناسبی برای تیراژ بالای هزار عدد با طرح ثابت انجام می شود.

شایان ذکر است اگر کارت هوشمند پارکینگ در 10سانتیمتر دستگاه کارتخوان قرار بگیرد اطلاعات آن خوانده شده و راه بند درب پارکینگ باز می کند.

چاپ کارت پارکینگ ساده pvc : به منظور دوام و مقاومت بالای کارت ها در برابر خط و خش، پوسیدگی، رطوبت و… شرکت هیدیکا به شما کارت های پی وی سی را توصیه می کند بدین صورت که چاپ کارت پارکینگ برروی کارت های ساده pvc صرفا باعث مقاومت بالا و طول عمر این کارت ها می باشد .

طراحی و چاپ کارت پارکینگ

طراحی آن توسط طراحان ما انجام شده و لایه باز آن به صورت فایل ارسال می گردد چاپ به وسیله چاپ پی وی سی آفست هیدیکا می باشد اندازه کارت پارکینگ 54*85 میلیمتری است مدل رنگ آن از رنگهای CMYK می باشد که در صفحه راهنمای طرح چاپ می توانید با مدل رنگ ها آشنا شوید.


کلمات کلیدی:

کارت پارکینگ

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets