دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کلکسیون مبل آرش در کرج

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 93924

01 مرداد 1401 11:58 البرز -- کرج
وقتی صحبت از خرید مبلمان به میان می آید خصوصا برای خرید مبلمان و سرویس خواب جهیزیه عروس، سوالاتی نیز...

تعداد بازدید: 822

دسته بندی: لوازم و اثاثیه منزل


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09384898678 ارسال ایمیل

توضیحات

وقتی صحبت از خرید مبلمان به میان می آید خصوصا برای خرید مبلمان و سرویس خواب جهیزیه عروس، سوالاتی نیز از قبیل چگونه چوب مبل را تشخیص دهیم؟ از کجا مبل خوب و با کیفیت بخرم؟ مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟ فوم سرد بهتر است یا اسفنج؟ تفاوت فوم گرم و سرد و اسفنج چیست؟ کدام مبل دوام بیشتری دارد؟ پارچه ای،چرمی یا دکمه ای؟ و غیره به وجود می آید.

باید بدانید که مبلمان براساس ساختمانشان به سه دسته ی استیل، نیم استیل و راحتی تقسیم می شوند. توجه کنید که روی سطح آنها دست بکشید و از صافی آنها اطمینان حاصل کنید تا لکه ای نداشته باشند. وقتی که روی آن می‌نشینید نباید صدا بدهد یا روی سطح صاف، لق بزند. معمولا برای تولید مبل از چوب راش استفاده می کنند اما برای مبلمان ارزان تر از چوب سفید با همان چوب کاج استفاده می کنند. برای مبلمان های منبت کاری شده (مبل استیل) بهتر از از چوب گردو استفاده گردد. در خرید مبلمان استیل منبت کاری شده باید بدانید که هر چه نقش های ریز تر باشد گران تر خواهد بود. در خرید مبلمان استیل به قرینه بودن گل ها، تاج و پایه دقت کنید. مبلمان باید چارچوب چوبی محکمی داشته باشد و با کوره خشک و با میخ یا میخ های پرچی به هم محکم وصل شده باشد. علاوه بر این، باید در قسمت هایی که وزن بیشتری را تحمل می کند مانند نشیمن گاه از فنر استفاده شده باشد.

یکی دیگر از نکاتی که باید در خرید مبلمان به آنها دقت کنید فوم یا اسفنج بکار رفته در مبلمان استیل و راحتی است. در فروشگاه مبل با اصطلاحاتی از قبیل فوم گرم و فوم سرد و اسفنج مواجه می شوید. اگر جنس فوم مبل از نوع فوم بود حتما فوم سرد را انتخاب کنید زیرا قدرت ارتجاعی آن از فوم گرم بیشتر است و همچنین دوام بیشتری دارد. برای اطمینان، می توانید بر روی مبل مورد نظر بنشینید، اگر به سرعت به حالت اولیه بازگشت در مبل فوم سرد بکار رفته است. اگر هم ا مبلی را پسند کردید که در آن اسفنج بکار رفته است حتما توجه کنید که اسفنج 30 یا 35 کیلویی باشد. این نوع اسفنج‌ها سفت و قابل شست‌و‌شو می باشند و با گذشت زمان شکل خود را از دست نمی‌دهند. برای انتخاب نوع پارچه نیز باید بدانید که در ساخت مبلمان استیل از پارچه‌های یزد و در مبلمان راحتی از پارچه مخمل براق استفاده می شود. به کارگیری پارچه های نخی و کتان انتخاب هوشمندانه ایست اما اگر با پارچه سنتزی بی کیفیت ترکیب شوند، ممکن است بعد از یک سال دوام خود را از دست بدهد. پارچه میکرو فیبری سنتزی ضد لک و ضد رنگ رفتگی است. معمولا یک پارچه خوب تراکم بالا و دارای وزن بیشتری است. مبلمان دکمه ای معمولا همیشه مد هستند و یکی از پر طرفدارترین مبلمان ها هستند. مبلمان چرمی با کیفیت دوام بیشتری دارند اما نیاز به نگهداری بیشتر دارند.

در خرید سرویس خواب جهیزیه عروس متریال به کار رفته در سرویس خواب معمولا فلز، ورق ملامینه، ورق ام دی اف و یا چوب است. سرویس خواب های ساخته شده با چوب نراد، راش و گردو از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. در درجه ی دوم ام دی اف از ورق ملامینه بهتر است. شما باید با توجه به فضای اتاق و ارتفاع سقف سرویس خواب خود را انتخاب کنید. اگر فضای اتاق شما کوچک است نیاز نیست که یک سرویس کامل خواب (تخت خواب، پاتختی، آینه، کمد، میز توآلت، پاف، صندلی) تهیه کنید. می توانید از سرویس خواب های کاناپه ای استفاده کنید. حواستان به تاج تخت ها باشد. تخت های بلند و همچنین تاجهای بزرگ اتاق را کوچک تر نمایش می دهند. همچنین می توانید از سرویس خواب جک دار استفاده کنید تا از فضای داخل آن برای جای دادن وسایل خود استفاده کنید.

اگر به اطلاعات و راهنمایی بیشتری برای خرید مبلمان و سرویس خواب جهیزیه عروس دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید یا حضورا از گالری مبل آرش دیدن فرمایید و از آنها مشاوره بگیرید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets