دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

گرفتن دیپلم به صورت حضوری و غیر حضوری در کوتاه مدت

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 91663

01 مرداد 1401 11:50 اصفهان -- اصفهان
 دیپلم کاردانش آندسته از افرادی که متقاضی دریافت دیپلم کاردانش هستند و  تا کنون موفق به اخذ دیپلم رس...

تعداد بازدید: 245

دسته بندی: آموزش هنری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 03136295379 ارسال ایمیل

توضیحات

 

دیپلم کاردانش

 

آندسته از افرادی که متقاضی دریافت دیپلم کاردانش هستند و  تا کنون موفق به اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش نشده اند، می توانند با گذراندن 54 واحد عمومی و تا 54 واحد مهارتی در مجموعه آموزشی صنعت سپاهان مبادرت به دریافت  دیپلم رسمی آموزش و پرورش در مقطع کاردانش نموده و بدون اینکه نیاز به گذراندن دوره پیش دانشگاهی داشته باشند وارد کلیه دانشگاه ها شده و در رشته دلخواه ادامه تحصیل بدهند.

در اینجا مطلب کامل و مفیدی درباره دوره های کاردانش مجموعه آموزشی صنعت سپاهان و بطور کلی نحوه اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش (دیپلم کاردانش) برای کسانی که به هر دلیلی نتوانسته اند دیپلم خود را بگیرند آورده شده که توجه شما را به آن جلب می کنیم.

دوره های دیپلم کاردانش در مجموعه آموزشی صنعت سپاهان بسیار سریع ، با هزینه مناسب و امکان تقسیط و همچنین برگزاری کلاس ها در ساعت و روزهای متنوع و البته بسیار با کمیت و کیفیت برگزار می شود.

دوره های مهارتی دیپلم کاردانش تا 5/42 واحد مهارتی در رشته های  کامپیوتر- گرافیک رایانه ای - عکاسی دیجیتال– تصویربرداری – تصویر سازی  - طراحی صفحات وب و ... با زمان کوتاه برگزار می شود.

قابل ذکر است دیپلم ردی ها و کسانیکه  مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم و یا دوم نظام جدید را دارند نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند.

در حال حاضر واحد های مهارتی دیپلم کاردانش در قالب مجموعه هشتم و نهم آموزش و پرورش ارائه می شوند.

ثبت نام دروس عمومی در مدارس در سه ترم پاییز (مهر ماه)، زمستان (دی ماه) و تابستان (تیرماه) انجام می پذیرد.

در دوره های کاردانش مجموعه آموزشی صنعت سپاهان کلاسهای آموزش و آمادگی آزمون( آزمون کتبی و تستی و عملی) به میزان کافی برگزار می شود،اساتید دپارتمان کاردانش سالها در این حوزه فعالیت داشته و از نحوه آمادگی دانشجو برای امتحانات و قبولی اطلاعات و تجربه کامل و کافی دارند.

اکثریت اسایتد کاردانش مجموعه آموزشی صنعت سپاهان مولفین کتب در رشته های خود بوده و در کارگروه های مختلف طرح نمونه سوالات و آزمون سابقه فعالیت دارند.

در اینجا رشته های مختلف دیپلم کاردانش را برای شناخت و انتخاب راحتتر شما معرفی می کنیم.

دوره های دیپلم  در مجموعه نهم آموزش و پرورش:

دیپلم کامپیوتر:

-طراحی صفحات وب: دروس مهارتی این رشته عبارتند از: کاربر رایانه –  کاربر نرم افزار اداری-طراح گرافیک رایانه‌ای-طراحی مقدماتی صفحات وب-کارورز Flash Mx -رایانه کار Visual Interdev-رایانه کارDreamweaver-رایانه کار CIW

-برنامه‌نویس پایگاه داده: دروس مهارتی این رشته عبارتند از: کاربر رایانه –  کاربر نرم افزار اداری-برنامه نویس ویژوال بیسیک مقدماتی-کاربر بانک اطلاعاتی Access,SQL Server-برنامه نویسDelphi,VB-مهارت عمومی برنامه نویسی

-تصویرسازی رایانه ای:  دروس مهارتی این رشته عبارتند از: کاربر رایانه –  کاربر نرم افزار اداری-طراح گرافیک رایانه‌ای-شهروند الکترونیک-کارورز Flash Mx -رایانه‌کار Freehand  - رایانه‌کار  Coreldraw

 

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های  زیر تماس فرمایید :

09138088177 – 03136295379

آدرس :  اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:

 1- فتوکپی شناسنامه 

 2- فتوکپی کارت ملی   

 3- 6 قطعه عکس 4*3

 4- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سوم راهنمایی یا بالاتر)

  5- مبلغ بیعانه

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets