دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

مایکروسافت سیستم سنتر اورجینال - سیستم سنتر اصلی و قانونی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 89900

01 مرداد 1401 11:52 تهران -- تهران
کاربردهای این نرم‌افزار زیاد هستند که به صورت خلاصه شامل موارد زیر می شود :– شاید یکی از مهم‌ترین کا...

تعداد بازدید: 604

دسته بندی: لوازم جانبی کامپیوتر

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09103016003 ارسال ایمیل

توضیحات

کاربردهای این نرم‌افزار زیاد هستند که به صورت خلاصه شامل موارد زیر می شود :

– شاید یکی از مهم‌ترین کاربرد‌ها امکان نصب نرم‌افزارها مختلف بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف هست، از ویندوز گرفته تا دستگاه‌های موبایل (مثلا برای ویندوز شما محدودیت نصب MSI به تنهایی از طریق AD ندارید و قادر به نصب EXE هم هستید.) البته از کابردهای مفیدی که در همین موضوع هست، امکان دسته‌بندی برای نصب (براساس کاربر و دستگاه) ، امکان گزارش‌گیری از عملیات و …. هست.

– امکان نصب سیستم‌عامل از طریق شبکه: اگر با WDS کار کرده باشید این بخش برای شما آشنا خواهد بود، اما باز هم مثل مورد قبلی امکان دسته‌بندی و گزارش‌گیری از مزایای کار با این نرم‌افزار هست.

– مدیریت متمرکز WSUS: این سرویس قابلیت WSUS را نیز در دل خود دارد (البته بنده از این قابلیت استفاده نکردم، چون قبل از راه‌اندازی SCCM سرویس WSUS موجود بود).

– اگر از ابزارهای Remote مثل VNC درون شبکه داخلی استقاده می‌کنید، سرویس SCCM هم یک ابزار مشابه برای شما ارائه خواهد کرد، Remote Control، یکی کاربردهای خوب این بخش امکان گزارش‌گیری از دسترسی‌های انجام شده می‌باشد.

– قابلیت گزارش‌گیری از دستگاه‌های درون شبکه (Hardware & Software Inventory): این قابلیت برای شما امکان گزارش‌گیری از تغییرات انجام شده بر روی یک دستگاه را می‌دهد، به طور مثال: در دستگاه مذکور در فاصله بین دو Inventory قطعه RAM دستگاه از 2GB به 4GB افزایش یافته است.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets