دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کارشناس خودرو در محل

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 88294

01 مرداد 1401 12:00 تهران -- تهران
کارشناسی تخصصی کلیه خودروهای داخلی و وارداتی بدنه ، فنی ، آپشن  با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ه...

تعداد بازدید: 294

دسته بندی: خدمات جانبی و تزئینات

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09120211289 ارسال ایمیل

توضیحات

کارشناسی تخصصی کلیه خودروهای داخلی و وارداتی بدنه ، فنی ، آپشن  با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا و کارشناسان مجرب سانیار خودرو ، بررسی بیش از ۲۲۰ نقطه از خودرو
برای ثبت درخواست کارشناس می توانید به وب سایت ما به آدرس www.karshenaskhodro.com  مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۴۴۲۵۹۴۰۵ و یا همراه ۰۹۱۲۰۲۱۱۲۸۹ تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما در محل حضور پیدا کنن .

خرید خودروی دست دوم بدون اطمینان از سلامت خودرو می‌تواند منجر به ضررهای جبران ناپذیری برای خریداران شود. بسیاری از خودروهای موجود در بازار از نظر ظاهر بسیار مناسب به نظر می‌رسند اما با یک بررسی تخصصی ایرادات فنی آن‌ها مشخص می‌شود. علاوه براین کیلومتر تعداد قابل توجهی از این خودروهای دست دوم توسط صاحبان آن‌ها دستکاری شده‌است. در برخی موارد این دستکاری به قدری دقیق است که تنها یک متخصص می‌تواند آن را تشخیص دهد. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که درآن، صنعت تعمیر و بازسازی خودرو پیشرفت چشمگیری داشته و اشخاصی که در این حوزه مشغول به کار می باشند بسیار متبحر هستند. البته باید متذکر شد که بعضی از قسمتها در صورت آسیب دیدن هرگز به حالت و ایمنی قبل باز نخواهد گشت مثل شاسی خودرو ، همه این موارد نیاز به استفاده ازکارشناس خودرو قبل از خرید را اثبات می‌کند.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets