دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

طراحی جدیدترین ورژن سایت اینترنتی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 88173

01 مرداد 1401 11:52 بوشهر -- برازجان
سایت اینترنتی شما دقیقا مشابه سایت مسبی masbi.com طراحی و راه اندازی خواهد شد و شما می توانید با داش...

تعداد بازدید: 358

دسته بندی: طراحی سایت

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09171746441 ارسال ایمیل

توضیحات

سایت اینترنتی شما دقیقا مشابه سایت مسبی masbi.com طراحی و راه اندازی خواهد شد و شما می توانید با داشتن چنین سایت حرفه ای، کسب و کار خود را رونق بدهيد. در سایتی که ما به شما تحویل می دهیم، بخش های اصلی زیادی ایجاد شده است از جمله: فروشگاه، فروشندگان، بازاریابی(همکاری در فروش)، ایستگاه آگهی، درج بنر ویژه، دایرکتوری سایتها، تالار گفتگو، پیام رسان و ...
با سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش، اعضاي سايت مي توانند به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات بپردازند یا با تبلیغ بخشهای مختلف سایت، هم خودشان کسب درآمد کنند و هم موجب رونق سایت و افزایش بازدیدکننده و اعتبار سایت شما شوند.
طراحي سایت اینترنتی مبتني بر سيستم بازاريابي و همکاري در فروش، طرحي مفید و اصولي براي کسب درآمد است. زيرا چه خودتان صاحب محصول(فروشنده) باشيد چه قصد داشته باشيد از فروشندگان ديگر استفاده کنيد اين سيستم نياز شما را برطرف مي کند. تمرکز شما بر مديريت سيستم خواهد بود، بنابراين مي توانيد کل زمان تان را براي داشتن سيستمي سودآور، براي خودتان، فروشنده و بازارياب، صرف کنيد. مي توانيد درآمد مناسبي داشته باشيد، آن هم بدون توليد هيچ محصولي و درگير شدن در مراحل مختلف فروش. با اين روش، بازارياب هاي شما معرفي کننده کالا يا خدمات ارائه شده در سايت فروشگاهي شما خواهند بود و تمامي مراحل ثبت سفارش اتوماتيک انجام مي شود.
- شما می توانید با استفاده از یک سیستم بازاریابی پیشرفته، مشتریهای فراوانی برای محصولات و خدمات سایت جذب نمایید.
- شما می توانید فروشندگان مورد اعتماد خود را به سایت دعوت کنید تا محصولاتشان را ثبت کنند. همچنین با جذب بازاریابهای متعدد، امکان یافتن مشتری برای محصولات و در نتیجه سود خود را فراهم آورید.
- شما می توانید مدیریت یک دایرکتوری(فهرست سایتها) و یک ایستگاه آگهی را به عهده بگیرد.
- با افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو، وبمسترهای زیادی برای درج آگهی و تبلیغات در سایت شما و سرمایه گزاری در بخشهای مختلف سایتتان به سمت شما جذب می شوند.
- با مديريت دقيق بخشهاي متنوع و بي نظير سايت، درآمد فوق العاده اي را عايد خود خواهيد نمود.


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets