دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

لاکتات کلسیم

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 86406

01 مرداد 1401 11:49 اصفهان -- اصفهان
خرید لاکتات کلسیم , فروش لاکتات کلسیم , قیمت لاکتات کلسیم , نمایندگی لاکتات کلسیم , نمایندگی خرید لا...

تعداد بازدید: 329

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09198008313 ارسال ایمیل

توضیحات

خرید لاکتات کلسیم , فروش لاکتات کلسیم , قیمت لاکتات کلسیم , نمایندگی لاکتات کلسیم , نمایندگی خرید لاکتات کلسیم , نمایندگی فروش لاکتات کلسیم 

کلسیم چیست؟

کلسیم یکی از مواد معدنی است که بصورت طبیعی در انواع غذاها یافت می شود که در واقع این ماده به شکل دهی و محافظت از استخوان ها کمک می کند.

لاکتات کلسیم چیست ؟

لاکتات کلسیم نمکی است که از دو آنیون برای هر کاتیون کلسیم تشکیل شده است این محصول به صورت تجاری با خنثی سازی لاکتیک با کربنات کلسیم یا هیدروکسید کلسیم آماده می شود که محصول بدست آمده یعنی لاکتات کلسیم به عنوان یک عامل تقویت کننده، عامل طعم دهنده، عامل نیتروژن، تثبیت کننده و ضخیم کننده استفاده می شود.

کاربرد های کلسیم لاکتات :

در پزشکی از کلسیم لاکتات معمولا به عنوان یک آنتی اکسیدان استفاده می شود و همچنین برای درمان کمبود کلسیم نیز مورد استفاده قرار میگیرد همچنین این ماده را جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان به غذاهای بدون قند اضافه میکنند همچنین به عنوان یک نگهدارنده در محصولات غذایی و شوینده های دهان و دندان  برای افزایش ماندگاری اضافه می شود.

فروش کلسیم لاکتات:

لاکتات کلسیم در بسته بندی های 25 کیلویی موجود می باشد برای اطلاع از قیمت و نحوه ی سفارش این محصول با شماره های موجود تماس بگیرید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets