دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

شرکت ارتباطات هوشمند چکاوک

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 86355

01 مرداد 1401 11:49 تهران -- تهران
شرکت ارتباطات هوشمند چکاوک یکی از اولین شرکت‌های ایرانی دارای دانش توسعه و پیاده‌سازی سوئیچ‌های نسل...

تعداد بازدید: 389

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

شرکت ارتباطات هوشمند چکاوک یکی از اولین شرکت‌های ایرانی دارای دانش توسعه و پیاده‌سازی سوئیچ‌های نسل جدید مخابراتی مبتنی بر IP با تکیه بر دانش مهندسین و متخصصین ایرانی  است که ضمن اخذ تائیدیه های لازم از مراجع ذی‌صلاح ، دارای گواهی‌نامه دانش‌بنیان تحت عنوان سامانه چکاوک می‌باشد.

سامانه چکاوک محصول مشترک شرکت نوران ارتباطات پایدار و شرکت پارس پویش فن‌آور می‌باشد که با بهره‌مندی از آخرین استانداردهای حوزه NGN/IMS توسعه پیدا کرده است و قابلیت سازگاری و همسازی با سوئیچ‌های PSTN و سوئیچ‌های مخابراتی نسل جدید که بر اساس 3GPP توسعه پیدا کرده باشند را داراست. ساختار ماژولار این سیستم به اپراتورها کمک می‌کند تا دست بازتری در انتخاب اجزا سیستم NGN/IMS خود داشته باشند.از دیگر قابلیت‌های مهم این سامانه سیستم شارژینگ آنلاین می‌باشد که این سیستم می‌تواند سرویس‌های و محتواهای مختلف را به‌صورت همزمان (converged services ) برای یک حساب فعال کند.

برخی از سرویس‌ها و محصولات شرکت ارتباطات هوشمند چکاوک به شرح زیر می‌باشد.



1- سافت سوئیچ (Soft Switch): سافت سوئیچ یک المان مرکزی در شبکه مخابراتی نسل جدید است که تماس‌های تلفنی را از یک خط به دیگری در بستر شبکه و یا اینترنت وصل می‌کند و باعث ادغام پروتکل‌های مختلف در NGN می‌شود. سوییچ چکاوک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای سیستم می‌باشد که نقش ارتباط اولیه با مشترکین و اپراتورهای  ثالث را بر عهده دارد بنابراین از کارایی و مقیاس‌پذیری خوبی برخوردار است. 

2- شارژینگ آنلاین (Online Charging): این سیستم جهت پردازش و محاسبات استفاده می‌شود که با دو سیاست اجرایی در OCS, OFCS کار خود را انجام می‌دهد. OCS   بر اساس استانداردهای مدرن ۳GPP توسعه پیدا کرده است. OFCS جهت ارتباط با کامپوننت های شبکه که امکان شارژینگ روی خط ندارند (Offline) استفاده می‌شود.

3- سرویس‌های ارزش‌افزوده (Value Added): سیستم Value Added در مسیر سیگنالینگ و مدیا قرار گرفته و انواع سرویس‌های موردنیاز هر کاربر را  فراهم می‌کند.

4- ویپ گیت وی ها (VoIP Gateway): عموما ویپ گیت وی ها دستگاه‌هایی هستند که ترافیک تلفن‌ها را به IP برای انتقال در یک شبکه داده تبدیل می‌کند.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets