دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

تخت ماساژ

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 85903

01 مرداد 1401 11:49 تهران -- تهران
ماساژ درمانی به روشی پرطرفدار برای تسکین دردهایی مانند درد کمر، گردن و سردرد تنشی تبدیل شده است. بدن...

تعداد بازدید: 361

دسته بندی: لوازم ورزشي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 77093733 ارسال ایمیل

توضیحات

ماساژ درمانی به روشی پرطرفدار برای تسکین دردهایی مانند درد کمر، گردن و سردرد تنشی تبدیل شده است. بدن در اثر ماساژ دادن به طور طبیعی سروتونین که ماده‌ای شمیایی با خاصیت ضد درد می باشد تولید می‌کند. بسیاری از بیماران برای تسکین درد به متخصص ماساژدرمانی مراجعه می‌کنند. همچنین ماساژ تراپی کیفیت خواب را نیز بهبود می‌دهد و بیمار با عمیق‌تر شدن خواب درد کمتری را تحمل می‌کند .ماساژ بدنعلاوه بر خاصیت درمانی برای بسیاری از افراد لذت‌بخش نیز هست، چون احساس راحتی، آرامش، رفع خستگی ، مورد توجه بودن و ارتباط دوستانه را تقویت می‌کند.

به همین علت، هم مراكزی كه ماساژ انجام می‌دهند روز به روز بیشتر می‌شود و هم وسایل و تكنولوژی‌هایی زیادی برای این كار به بازار وارد شده‌اند ، از جمله وسایل مورد نیاز برای ماساژ  می­توان به انواع تخت­های ماساژ اشاره کرد.

تخت­ ماساژ یکی از مهم ترین لوازم  ماساژ محسوب می شود  که می تواند تأثیر بسزائی در افزایش کیفیت ماساژ داشته باشد .

یکی از معروفترین تخت های ماساژ  برند MIND BODY SOUL می باشد که انواع آن با قیمت رقابتی در فروشگاه اینترنتی جانیتا استور عرضه می­شود. تخت های ماساژ پرتابل  MIND BODY SOUL  در جهت افزایش کیفیت ماساژی ایده آل طراحی شده است که علاوه بر ماساژ ، قابلیت استفاده حرفه ای برای فیزیوتراپی ، توانبخشی ، طب سوزنی ، درمان های زیبایی ، تاتو ، پدیکور و . . .  را نیز دارد. این تخت ها به دلیل تاشو بودن قابلیت جابجایی دارند، علاوه بر این قابلیت تنظیم ارتفاع تخت موجب می­شود که دسترسی راحت به تمام نقاط بدن ماساژ گیرنده، برای ماساژور میسر شود. این تخت­ها در انواع  دو شکن و سه شکن ،  پایه چوبی و پایه آلومینیومی و روکش PU و PVC عرضه می­شوند. روکش های PU در مقایسه با PVC نه تنها نرم تر هستند بلکه شباهت بیشتری به چرم داشته و کیفیت آنها با توجه به اینکه دمای هوا تاثیری روی آنها ندارد به مراتب بالاتر است.   تخت های پایه آلومینیومی وزن سبک تر و در عین حال قیمت بالاتری دارند، اما تخت های پایه چوبی زیبایی و جذابیت بیشتری دارند .



تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets