دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کاشت مو در اصفهان

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 83455

01 مرداد 1401 11:50 اصفهان --
روش کاشت مو به صورت جراحی‌:FUT: این روش در اتاق عمل انجام می‌شود و با بیهوشی و خون‌ریزی همراه است. د...

تعداد بازدید: 317

دسته بندی: پزشکی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09195979972 ارسال ایمیل

توضیحات

روش کاشت مو به صورت جراحی‌:
FUT: این روش در اتاق عمل انجام می‌شود و با بیهوشی و خون‌ریزی همراه است. در این روش ابتدا برشی نواری از پوست پشت سر به عرض 2‌سانتی‌متر برداشت می‌شود سپس با قطعه‌قطعه کردن این برش از پوست فولیکول‌های مو جدا شده و در منطقه پذیرنده یا همان منطقه طاسی کاشت می‌شود. به بیان دیگر بعد از بریدن گرافت نواری مو، با استفاده از میکروسکوپ‌های استریو با رزولوشن بالا فولیکول‌های مو جداسازی می‌شود.

روش کاشت مو به‌صورت غیرجراحی:
FIT: روش دیگری برای کاشت مو وجود دارد که نیازی به بیهوشی و انجام عمل جراحی آن هم طولانی مدت نیست، چرا‌که در این روش هر یک از واحد‌های فولیکولی مو به‌صورت تک‌به‌تک از سر جدا می‌شوند و دیگر برای گرفتن گرافت، نیازی به برش دادن پوست سر نیست. مراحل انجام این کاشت به این صورت است که بعد از برداشتن گرافت‌ها توسط سوزن‌های بسیار ظریف از منطقه بانک مو، گرافت‌ها در منطقه پذیرنده‌ها همان منطقه طاسی کاشت می‌شوند. این روش برعکس روش قبلی دوره نقاهت زیادی ندارد و یک روزه انجام می‌شود و بدون نیاز به بیهوشی کاشت مو صورت می‌گیرد و فرد می‌تواند بلافاصله به زندگی روزمره خود بازگردد.

روش ترکیبی:
روش دیگر روش ترکیبی است. کاشت موی سربه روش ترکیبی FUTو FITطی دو جلسه در دو روز متوالی صورت می‌گیرد و در هر روز یک منطقه از قسمت‌های موردنظر، پیوند را دریافت می‌کند، بدین ‌صورت حداکثر تراکم در سریع‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.


آدرس: اصفهان، خیابان توحید میانی، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد، مجتمع پزشکی نگار 1، طبقه اول، واحد 1
مجموعه پزشکی پوست و مو زیبایی آراد

دکتر محمد علیزاده
دکتر مهناز کبیریان
تلفن تماس :
03136208604
09130323292-09128809963


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets