دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

پرورش بلدرچین در منزل شغلی با درآمد عالی و تضمینی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 83278

01 مرداد 1401 11:50 فارس -- شيراز
اگر به دنبال شغل دوم کم دردسر که بتوان در یک محیط کوچک حتی خانگی راه اندازی کرد و سریع به درآمدزایی...

تعداد بازدید: 333

دسته بندی: سایر مشاغل


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09367315779 ارسال ایمیل

توضیحات

اگر به دنبال شغل دوم کم دردسر که بتوان در یک محیط کوچک حتی خانگی راه اندازی کرد و سریع به درآمدزایی برسید پرورش بلدرچین را امتحان کنید.

 پرورش بلدرچین به عنوان شغلی زودبازده این روزها مورد توجه قرارگرفته است چون این پرنده برخلاف مرغداری ها نیازمند سالن های بزرگ نیست و در هر متر مربع بین 25 تا 30 قطعه را می توان پرورش داد.

این پرنده بسیار مقاوم است اما فقط در هفته اول نگهداری از آن نیازمند حساسیت های خاصی است که اگر رعایت شود سرمایه گذارا در مدت کوتاهی به سوددهی می رسد.

با سرمایه گذاری پنج میلیون تومان از این شغل می شود روزانه حداقل 100 هزار تومان درآمد کسب کرد و پرورش این پرنده روش مناسبی برای کسب درآمد در زمان سریع است. با توجه به اینکه این پرنده در 35 روزگی بالغ می شود شما  می توانید به صورت روزانه از فروش تخم این پرنده، سایر مخارج نگهداری را تهیه کنید .

ما به شما نمی گوییم با این کار یک شبه یا یک ماهه پولدار می شوید ولی معتقد هستیم با پشتکار و تلاش و همکاری با ما می توانید شغلی کم دردسر و درآمدزایی داشته باشید که درصدی از هزینه های زندگی شما را پوشش دهد.

البته ناگفته نماند که با سرمایه گزاری مناسب و کار اصولی و علمی درآمدهای میلیونی و زیاد هم نصیب افراد خواهدشد. که ما برنامه خاصی جهت آن دسته از دوستانی که خواهان سرمایه گزاری بالا و درآمد عالی هستند داریم که در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

ولی ملاک ما بیشتر افراد با توان مالی پایین تر که دنبال شغل دوم با سرمایه کم و با بازدهی سریع می گردند هست.

شما در صورت آموزش صحیح و با مشاوره ما می توانید از صفر شروع کرده و بعد از راه اندازی اولیه در صورت تمایل کار خود را گسترش داده و درآمد خود را افزایش دهید.

ما در صدد راه اندازی شبکه ای از تولید کنندگان محصولات بلدرچین در سراسر ایران هستیم که محصولات خود را به بالاترین کیفیت تولید و به راحتی توسط شبکه بازاریابی ما بفروشند، به عنوان مثال اگر شما محصول خود را نتوانستید بفروشید به صورت خودکار به نزدیکترین خریدار محصولاتتان متصل شوید و خیالتان از بابت بازار محصولاتتان کاملا راحت باشد.

پارس بلدرچین به متقاضیان پرورش بلدرچین تسهیلات ویژه ای اعطا میکند نظیر:

واگذاری امانی کلیه تجهیزات به صورت رایگان به واجدین شرایط ،

خرید تضمینی محصولات تولید شده ،

فراهم آوردن خوراک و مواد اولیه به کمترین قیمت بازار جهت تولیدکنندگان و .....

برای آگاهی از شرایط ما به سایت ما مراجعه فرمایید

شماره تماس و واتساپ پاسخگو : 09367315779

سایت ما :  www.belder.ir

کانال تلگرام ما : t.me/belder_ir

آیدی تلگرام ما :  pars_info@

ایمیل شرکت : [email protected]

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets