دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

کتابچه راهنما و مقدمات راه اندازی کترینگ و رستوران

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 82665

01 مرداد 1401 11:58 تهران -- تهران
کتابچه راهنما و مقدمات راه اندازی کترینگ و رستوران برای آشنایی با فرآیندهای پیش نیاز راه اندازی ی...

تعداد بازدید: 394

دسته بندی: آموزش آشپزی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09366639769 ارسال ایمیل

توضیحات

کتابچه راهنما و مقدمات راه اندازی کترینگ و رستوران

برای آشنایی با فرآیندهای پیش نیاز راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی (برای کترینگ، رستوران، تالار و ...) نیاز است تا با اصول اولیه کسب و کار آشنا شوید. این راهنما شما را در زمینه یاری میرساند. هیچ نوشته ای جهت راه اندازی اصولی و بی عیب و موفق یک واحد کسب و کار به تنهایی کافی نخواهد بود. توصیه میگردد که در کنار مطالعه این جزوه، در دوره آموزشی "اصول و مقدمات راه اندازی کترینگ و رستوران" شرکت نموده تا به روشی علمی با چهار فرآیند اصلی یک آشپزخانه صنعتی (انبار و نگهداری مواد اولیه-آماده سازی-پخت و پرسیون و سرویس دهی) آشنا شوید.

کتابچه راهنما ومقدمات راه اندازی آشپزخانه صنعتی : طرح مطالعاتی کترینگ (تهیه غذا،  رستوران، تالار) شامل توضیحات تمام فرآیندها واصول یک آشپزخانه صنعتی (داخل رستوران، کترینگ، تالار،هتل و ...)  می باشد که در 566 صفحه به تشریح ملزومات و مقدمات این کسب وکار(از آشنایی با محل های خدمات غذایی تا نیروی انسانی و ...)می پردازد.

این کتابچه دارای چهار فصل اصلی است. بخش اول در مورد چکیده یک صفحه ای طرح است. در فصل دوم (تعاریف و ویژگی ها) ابتدا با اصطلاحات رایج این صنعت آشنا شده و سپس ضمن آشنایی با ابزارهای رایج، با روشهای پخت، اصول تجهیز، شرح وظایف پرسنل، بازاریابی و بسته بندی در کترینگ/ رستوران ها به بیان تعاریف و مفاهیم اولیه پرداخت خواهد شد.

فصل سوم به بررسی و مطالعات فنی نظیر برآورد ظرفیت تولید و میزان تقاضا، برآورد میزان نیروی انسانی مورد نیاز و ... خواهد پرداخت.

فصل چهارم بررسی های مالی و اقتصادی نام دارد و به مسائلی چون برآورد میزان تواید سالیانه.برآورد هزینه ها و سرمایه های مورد نیاز خواهد پرداخت که در مواردی که لازم باشد حاوی تصاویری فنی از تجهیزات خواهد بود

لینک سفارش و هزینه :

http://parscenter.com/foodservice/Product/112553

 


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets