دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

صدورمدرک معادل دیپلم*فوق دیپلم*لیسانس*فوق لیسانس*دکتری

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 82237

01 مرداد 1401 11:58 تهران -- تهران
صدورمدرک معادل دیپلم*فوق دیپلم*لیسانس*فوق لیسانس*دکتریمعادل سازی سوابق شغلی و حرفه ایمدرک دیپلم برای...

تعداد بازدید: 337

دسته بندی: خدمات آموزشی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09351022908 ارسال ایمیل

توضیحات

صدورمدرک معادل دیپلم*فوق دیپلم*لیسانس*فوق لیسانس*دکتری

معادل سازی سوابق شغلی و حرفه ای

مدرک دیپلم برای بسیاری از مشاغل به عنوان حداقل مدرک در نظر گرفته می شود. افراد می توانند با به پایان رساندن دوره دبیرستان دیپلم حود را دریافت کنند. برای رشته های فنی نیز افراد می توانند با گذراندن تعداد مشخصی واحد درسی دیپلم فنی خود را اخذ نمایند. اشخاص می توانند با گذراندن دوره های آموزشی و فنی و انجام تحقیقات در رشته خاصی مدرک معادل دیپلم یا مدرک کارآزمودگی در رشته مدنظر اخذ نمایند. مدارک مهارت فنی و معادل دیپلم می توانند ورود افراد به بازار کار را تسهیل کنند. افرادی که موفق به اخذ مدرک دیپلم رسمی و یا فنی خود نشده اند میتوانند از مدارک معادل برای نشان دادن مهارت علمی و فنی خوددر رشته مد نظر بهره ببرند.

 

امکان ادامه تحصیل با مدرک معادل

دانشگاه های کشور مدارک معادل را پذیرا نیستند و تنها افرادی که در مدارس و آموزشگاه های مورد تایید آموزش و پرورش تحصیل کرده و مدرک دیپلم خود را دریافت کرده باشند می توانند از آن مدرک برای ورود به دانشگاه بهره ببرند. اما بسیاری از موسسات آموزشی و دانشگاه های خارج از ایران مدرک معادل را تحت شرایط خاصی می پذیرند و فرد می تواند به راحتی وارد این موسسات و دانشگاه ها شده و به تحصیل ادامه دهد. بسیاری ازموسسات آموزشی داخل ایران نیز مدارک معادل را می پذیرند.

§      مدرک معادل فوق دیپلم_تکنسین در مهارت های تخصصی

یک تکنسین نه تنها دارای دانش در حوضه خود است بلکه دارای سطح بالایی از مهارت علمی و تخصصی در حوضه خود نیز می باشد.

مدرک معادل فوق دیپلم یک گواهی است که به افراد دارای دانش و مهارت تخصصی در حوضه خود اعطا می گردد. معادل سازی مدرک برای افراد به آن معنا است که سطح دانش و مهارت آن ها با توجه به شواهد و اسناد مستدل بررسی شده و بعد از تایید کارشناسان مربوطه مدرک معادل فوق دیپلم برای آن ها صادر می گردد.

§      مدرک معادل لیسانس_مدرک معادل کارشناسی

اخذ مدرک دانشگاهی برای خیلی از افراد یک دغدغه است و از طرفی کار و مشغله روزمره مانع آن می شود که برخی افراد با استعداد بتوانند در رشته تحصیلی مدنظر خود مشغول به کار شوند.همین مسئله منجر به ایجاد دانشگاه های آزاد و پردیس های دانشگاهی شد، تا افراد بتوانند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند. اما این دانشگاه ها هزینه های هنگفتی را به فرد تحمیل کرده و هر کسی توان پرداخت این هزینه ها را ندارد و نمی توانند در رشته تحصیلی مورد علاقه خود مدرک لیسانس دریافت کنند. تعداد زیاد این افراد م.جب شد تا مدارک معادل جایگزین مدارک دانشگاهی برای این افراد شود. معادل سازی مهارت فنی و دانش فرد در رشته تحصیلی مدنظر و اعطای مدرک معادل لیسانس به این افراد، مشکل مدرک را برای این افراد حل می نماید.

§      مدرک معادل فوق لیسانس_مدرک معادل فوق لیسانس

اعتبار مدرک معادل

همان طور که گفته شد مدرک معادل براساس چهارچوب های سایت NGEDU تعیین اعتبار شده و مورد تایید آموزش و پرورش و یا وزارت علوم نمی باشد. وبه هیچ عنوان مدرک تحصیلی محسوب نمی گردد. اعتبار این مدارک به مستند کردن سوابق شغلی شما و رزومه سازی حرفه ای برای افراد می باشد. تایید این مهارت ها ملزم به انجام پروژه های بسیار حرفه ای بوده که بنام خود فرد منتشر شده و بعنوان نمونه کار قابل استناد می باشد.

بسیاری از موسسات آموزشی داخلی و دانشگاه های کشورهای خارجی مدارک معادل را براساس قواعد و اصول خاصی پذیرا می باشند.

88867940(021)

09212654725

http://www.ngedu.ir


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets