دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

شماره زن اتوماتیک NP 297

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 81848

01 مرداد 1401 11:49 تهران -- تهران
با توجه به اینکه چاپ بسیاری از قبوض، رسید ها، دسته فاکتور و مواردی از این قبیل بایستی دارای شماره بو...

تعداد بازدید: 315

دسته بندی: لوازم اداري

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09124804625 ارسال ایمیل

توضیحات

با توجه به اینکه چاپ بسیاری از قبوض، رسید ها، دسته فاکتور و مواردی از این قبیل بایستی دارای شماره بوده همواره دستگاه های شماره زن یکی از ماشین های کارآمد و ضروری در چاپخانه ها و مراکز چاپ دیجیتال به حساب می آیند لیکن قیمت بالای دستگاه های مذکور باعث گردیده که بسیاری از این مراکز کار شماره زنی بر روی اوراق چاپی خود را برون سپاری نمایند.

با عنایت به موارد فوق و نیاز همکاران و مشتریان عزیز، گروه تولیدی سما اقدام به تولید و عرضه دستگاه شماره زن اتوماتیک نموده که به دست متخصصان توانمند کشور عزیزمان ایران ساخته شده و به همین جهت قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای داشته و از پشتیانی و گارانتی بسیار خوبی برخوردار می باشد.


این دستگاه قادر خواهد بود بر روی انواع کاغذ ۵۰ تا ۲۸۰ گرم با حداکثر سرعت ۳۵۰۰ برگ در ساعت به صورت اتوماتیک شماره بزند. تعداد شماره های پیش فرض بر روی دستگاه دو عدد بوده و قابلیت افزایش تا شش شماره نیز وجود خواهد داشت.


حجم مرکب مصرفی دستگاه بسیار اندک بوده و از این نظر نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. به طوری که می توان از هزینه جوهر در قیمت تمام شده اوراق چاپی صرف نظر نمود.


شماره های موجود بر روی دستگاه هفت رقمی بوده که سه رقم آن قابلیت خلاصی دارد ( در اصطلاح سه صفر قبل از شماره خوابیده می شود. )


مشخصات فنی :

حداقل سایز ورودی : A5

حداکثر سایز ورودی : A4

حداقل گرماژ : ۷۰ گرم

حداکثر گرماژ : ۵۰۰ گرم

قابلیت چاپ همزمان ۶ شماره در صفحه فید کاغذ و مقوا بسیار قوی


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets