دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ترولی چند منظوره

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 81243

01 مرداد 1401 11:48 کردستان -- سنندج
ترولی چند منظوره یکی از ابزارهای کارآمد و ایده آل است که جهت نظافت و شستشوی عمومی به صورت تخصصی تر...

تعداد بازدید: 303

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09189694014 ارسال ایمیل

توضیحات

ترولی چند منظوره یکی از ابزارهای کارآمد و ایده آل است که جهت نظافت و شستشوی عمومی به صورت تخصصی تر محیط های گوناگون هم چون مراکز مسکونی، تجاری و حتی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. ترولی های چند منظوره از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که فرآیند نظافت و شستشوی محیط را سرعت و سهولت می بخشد و به این ترتیب نیازهای نظافتی مرتفع می گردد. این دسته از ترولی ها از چرخ های ضربه گیر و ساختاری ارگونومیک برخوردار بوده که کاربر با سهولت از این وسیله استفاده می نماید.

ترولی چند منظوره در مدل های متنوعی طراحی و عرضه شده که برای بهداشتی ساختن هر چه مؤثرتر محیط مناسب می باشند. ترولی های چند منظوره جهت تی کشیدن سطوح، جمع آوری زباله و حمل مواد و ابزار مورد نیاز مربوط به عملیات نظافت به کار گرفته می شوند و به مخازن جدا گانه آب تمیز و آب کثیف، آبگیر رولی و یا پرسی، کیسه زباله، نگهدارنده کیسه زباله و یا مخزن زباله و هم چنین محفظه نگه دارنده ابزار مجهز هستند که امکان انجام نظافت، گردگیری و شستشو را فراهم می آورند. ساختار یک ترولی چند منظوره به گونه ای است که در هنگام کار و جا به جایی آن آب از مخازن تراوش نخواهد کرد و شاسی آن برای نگه داری ابزار و تجهیزات دارای مقاومت کافی می باشد.

مخازن آب تمیز و کثیف یک ترولی چند منظوره به طور کامل از یکدیگر مجزا بوده و آب آلوده به مخزن آب تمیز راه پیدا نمی کند. برخی از انواع این ترولی ها دارای آبگیر رولی و برخی دیگر دارای آبگیر پرسی یا همان فشاری هستند. نگه دارنده کیسه زباله، مخزن زباله مجهز به درب و آرام بند، سطل کوچکی پلاستیکی برای حمل و نگه داری تجهیزات نظافتی از جمله بخش های مختلف ترولی چند منظوره بوده و برخی از انواع آن نیز دارای محفظه های کشو دار و قفل شونده برای نگه داری وسایل می باشند که در محیط های گوناگون به کار گرفته می شوند.این ترولی ها یا دارای نگهدارنده کیسه زباله هستند و یا دارای سطل زباله، که در هر صورت جهت رعایت بهداشت برای آن ها درپوش در نظر گرفته شده است. سطل های دسته داری که جهت نگهداری آب، مواد شوینده و ابزار لازم جهت نظافت در این نوع ترولی تعبیه شده اند، علاوه بر این که دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند، جهت رعایت بهداشت دارای درپوش نیز می باشند. این سطل ها برای شستشوی تی نیز به کار می روند. یک کشو درون محفظه ای قرار گرفته تا بتوان لوازم مورد نیاز را در آن جای داد. با توجه به اهمیت سکوت و آرامش در بیمارستان ها، درپوش سطل زباله دارای مکانیزمی است که به آرامی و بدون صدا باز و بسته می شود. علاوه  بر این، چرخ های این ترولی به گونه ای ساخته شده اند که در هنگام حرکت هیچ گونه صدایی تولید نمی کنند. دیگر ویژگی این ترولی ها این است که از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند بنابراین با محیط زیست سازگار هستند.



کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets