دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

اسکرابر خودرویی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 81232

01 مرداد 1401 11:48 کردستان -- سنندج
استفاده از شیوه های نوین نظافت و به کار گیری ماشین آلات صنعتی، نه تنها موجب افزایش سرعت نظافت نسبت...

تعداد بازدید: 398

دسته بندی: لوازم ساختمانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09189467521 ارسال ایمیل

توضیحات


استفاده از شیوه های نوین نظافت و به کار گیری ماشین آلات صنعتی، نه تنها موجب افزایش سرعت نظافت نسبت به شیوه های سنتی می شوند بلکه از کیفیت بالاتری نیز برخوردار هستند. پهنای شستشو و ظرفیت مخازن آب تمیز و آب کثیف دستگاه های کف شوی خودرویی بیشتر از نمونه های دستی بوده و از این رو گزینه مناسبی برای نظافت و شستشوی سطوح کف اماکن وسیع می باشند. اسکرابر های خودرویی مجهز به صندلی کاربر بوده و اپراتور با نشستن بر روی صندلی، دستگاه اسکرابر را هدایت می نماید.


 


ویژگی های اسکرابر خودرویی


از آنجایی که در مدل های خودرویی دستگاه کف شوی، اپراتور بر روی دستگاه نشسته و آن را هدایت می نماید، کمتر خسته شده و توانایی بیشتری برای ادامه فعالیت خواهد داشت. از این رو دستگاه های خودرویی موجب افزایش بهره وری و راندمان کار می گردند. مدل های خودرویی با استفاده از دو برس دیسکی دوار، تمامی آلاینده های چسبیده به سطوح مانند گرد و خاک، لکه های روغنی و چرب را شستشو داده و آب آلوده ناشی از شستشو را توسط تی و موتور مکنده به داخل مخزن آب کثیف انتقال می دهند. پهنای شستشو در اسکرابر های خودرویی بین 66 تا 100 سانتیمتر متغیر بوده و ظرفیت مخازن آب تمیز و آب کثیف آنها، بین 70 تا 150 لیتر می باشد. پهنای شستشوی بیشتر به معنای سرعت بالاتر دستگاه در نظافت بوده و مخازن با ظرفیت بالاتر به معنای کاهش در دفعات تخلیه و تعویض آب مخازن در طول فرآیند شستشو می باشد.


 


منبع تغذیه در اسکرابر های خودرویی


کف شوی های خودرویی نیز همانند کف شوی های دستی بیشتر برای نظافت سطوح کف اماکن سر پوشیده به کار می روند، از این رو به منظور اجتناب از تولید گاز های سمی در محیط و آلوده نمودن هوا، از انرژی الکتریکی ذخیره شده در باتری برای تامین نیروی حرکتی استفاده می نماید.



کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets