دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

تور اقامتگاه بومگردی فصل سفر

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 79693

01 مرداد 1401 11:47 تهران -- تهران
حس زیبای رفت و بودن در طبیعت و علاقه نشان دادن به آن از روزگاران قدیم در رگ و خون انسانها می جوشد و...

تعداد بازدید: 350

دسته بندی: تور

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09109205208 ارسال ایمیل

توضیحات

حس زیبای رفت و بودن در طبیعت و علاقه نشان دادن به آن از روزگاران قدیم در رگ و خون انسانها می جوشد و در قلبها می تپد. همیشه برای همه اغشار دوستدار طبیعتگردی فرصتهای مناسبی فراهم شده است تا به آرزوهای زیبایشان برسند برای گردشگرانی که خواستار آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم محلی هر منطقه هستند در کشور زیبای ایران غنی از سرزمین های مختلف با اقامتگاه های بوم گردی مناسب وجود دارد تا در حین گردشگری در هر ناحیه و بازدید از جاذبه های زیبای توریستی، خانه های گلی ، شيكيلي و ديوارهايي از انواع زگالي، زگمه اي وخشتي و آجاري تجربه حس قشنگ ایرانی بودن و به سبک سنتی زندگی کردن را به ارمغان خواهد داشت. برای اثبات فرهنگ مهمان نوازی ایرانی ها پخت غذاهای سنتی و محلی باب میل گردشگران در اقامتگاه ها، خود به نوعی اشاعه آداب و رسوم فرهنگ ایرانیست.

در آمارهای ثبت شده بیشترین اقامتگاه بومگردی را استان های مرکزی و شمالی کشور ایران به خود اختصاص داده اند.

بومگردی موجب دوستی جامعه ها و فرهنگ و آداب و رسوم ها شده است. در سفرهای بوم گردی ، توریستها با فرهنگ و آداب و رسوم  مردمان آن ناحیه ملموس و از نزدیک آشنا می شوند در رابطه با این نوع سفرها و گردشگری ها و ایجاد ارتباط  بین میزبانان مهربان و گردشگران علاقه مند ، باعث ارتباط دو طرفه و انتقال فرهنگهای مختلف از نقاط مختلف دیگر شهرها و کشورها به مردمان آن منطقه می شود . از سوی دیگر با ایجاد این آشنایی و فرهنگ دوستی، توریستها نسبت به ناحیه زندگی میزبان علاقه بیشتری نشان می دهد  و به خوب نگاه داشتن محیط و منطقه بیشتر اهمیت می دهند.

اهمیت دادن به طبیعت زیبا و با ارزش شمردن آداب و رسوم  قدیمی و امروزی انسانهایی که از سال ها قبل در یک زندگانی سنتی خاص زندگی می کنند تعریفی از واژه جذاب بومگردی است.

اقامتگاههای بومگردی متمایز از هتلها و مهمان پذیرها می باشد زیرا در این مکانها نوع خدمات ، محصولات و تکاپوهای گردشگری کاملا بومی و سنتی میباشند. بنای محیطی بومگرا ،نوع ساختار بناها ، مدیریت و مشارکت گردشگران و مردمان بومی در زیستگاهها از رکنها و الویتهای اصلی و مهم یک اقامتگاه بومگردی به شمار می رود.

منتظر خبرهای خوش تورهای بومگردی جذاب فصل سفر باشید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets