دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فلاش تانک دو زمانه کاهش مصرف آب

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 79516

01 مرداد 1401 11:47 اصفهان -- اصفهان
تجهیزات کاهش مصرف آبفلاش تانک های عادی در هربار استفاده بین 13 الی 20 لیتر آب به ازای هر تخلیه مصرف...

تعداد بازدید: 289

دسته بندی: تاسیسات ساختمان

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 03135553078 ارسال ایمیل

توضیحات

تجهیزات کاهش مصرف آب

فلاش تانک های عادی در هربار استفاده بین 13 الی 20 لیتر آب به ازای هر تخلیه مصرف می کنند . و با توجه به اینکه حدود 20 درصد مصرف آب خانگی در این بخش مصرف می شود ، لذا استفاده از فلاش تانک های کم مصرف به عنوان یک روش در بهینه سازی مصرف آب مطرح می گردد . در حال حاضر فلاش تانک های دو مرحله ای کم مصرف ( 3-6 لیتری ) که نسبت به نوع پر مصرف آن بیش از 75 درصد صرفه جویی در مصرف آب دارد در بازار موجود می باشد . فلاش تانک های دو مرحله ای ، حجم آب کمتری را با فشار در هر بار تخلیه آزاد می کنند . فلاش تانک های پر حجم و یا معیوب در توالت می توانند روزانه بیش از 40 تا 100 لیتر آب را هدر دهند .


اگر به طور متوسط از یک فلاش تانک معمولی ( 13 الی 20 لیتر در هر بار فلاش ) پنج بار در روز استفاده شود ، حدود 65 و 100 لیتر آب تصفیه شده مصرف و مستقیم به فاضلاب تبدیل می شودد . بنابر این با کاهش مصرف آب در این مورد ، ضمن صرفه جویی در سرمایه گذاری های مختلف می توان موجبات کاهش تولید فاضلاب را نیز فراهم ساخت . در صورت استفاده از فلاش تانک های دو مرحله ای در هر 5 بار استفاده از این مدل حدود 18 لیتر آب مصرف می شود ( چهار بار ، سه لیتری و یک بار ، شش لیتری ) که در مقایسه با 100 لیتر آب مصرفی برای فلاش تانک های معمولی بیش از 80 درصد کاهش مصرف دارند . نکته ای که در استفاده از فلاش تانک ها با حجم کم باید به آن توجه داشت این است که لوله ها باید دارای قطر و شیب استاندارد در داخل و خارج منزل باشند تا از انسداد فاضلاب روها جلوگیری شود .


استفاده از فلاش تانک های تحت فشار :


مشخصه اصلی این نوع فلاش تانک ها تحت فشار بودن آن هاست که آب ورودی به آن ها منجر به تراکم و محبوس شدن هوای داخلی فلاش تانک ها می شود و پر شدن فلاش تانک تا یکسان شدن فشار هوا و آب ورودی ادامه خواهد داشت . در هنگام تخلیه هوای متراکم شده ، آب را با فشار به سمت خروجی هدایت می کند . این نوع فلاش تانک ها حجم بسیار اندک ، قدرت پاک کنندگی برابر یا حتی فراتر از فلاش تانک های پر مصرف دارند و قادر به تمیز کردن سیفون و جابجایی مواد جامد می باشند . این نوع فلاش تانک ها ببیشتر برای کمپ ها و استراحتگاه های بین راهی مورد استفاده قرار می گیرد .



تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets