دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ترازوی آشپزخانه

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 78035

01 مرداد 1401 11:58 تهران -- تهران
امروزه با توجه به دغدغه ی چاقی و لاغری در بیشتر افراد جامعه، روش های مختلف سنجش کالری مورد نیاز بدن...

تعداد بازدید: 415

دسته بندی: تجهيزات پزشكي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

امروزه با توجه به دغدغه ی چاقی و لاغری در بیشتر افراد جامعه، روش های مختلف سنجش کالری مورد نیاز بدن و نیز کالری مواد غذایی مصرفی ایجاد شده است. ترازوی آشپزخانه یکی از دستگاه های مفید در این رابطه می باشد. ترازو یکی از ابزار کاربردی آشپزخانه است که در آماده سازی غذا مورد استفاده قرار می گیرد. کم یا زیاد شدن مواد موجود در غذا یکی از نگرانی های آشپز می باشد که با استفاده از ترازوی آشپزخانه این مشکل برطرف شده و هم چنین باعث بالا رفتن سرعت فرآیند آشپزی می شود. از دیگر مزایای این ترازوها، آگاهی از مقدار کالری مواد غذایی و تغذیه ی سالم می باشد. 

قابلیت تحلیل مواد غذایی در این ترازوها حائز اهمیت می باشد. این ویژگی به خصوص برای ورزشکاران، افراد مبتلا به دیابت و افراد چاق کاربرد دارد، زیرا کالری و انرژی مواد غذایی به راحتی اندازه گیری شده و به راحتی کنترل می شود.

ترازوهای آشپزخانه با برند Beurer توسط فروشگاه اینترنتی درمان شو ارائه می گردند. این ترازوها دارای حافظه بوده و ارزش غذایی و انرژی 950 ماده ی غذایی را در واحدهای کیلوکالری و کیلو ژول و نیز میزان چربی، کربوهیدرات، پروتئین و کلسترول ماده ی غذایی را نشان می دهند.

قابلیت Tare چیست؟

قابلیت تارا یا Tare یک ویژگی مهم ترازوهای آشپزخانه می باشد. این قابلیت به ما این امکان را می دهد که وزن ماده ی غذایی را بدون در نظر گرفتن وزن ظرف آن به دست بیاوریم. این وزن در سه واحد اونس، پوند و گرم نمایش داده می شود.

حال برای شناختن بهترین مارک و مناسب ترین مدل برای شما، از میان ترازوهای موجود در بازار، می توانید از مقالات و دستگاه های ترازوی موجود در سایت درمان شو http://darmanshow.com کمک بگیرید. کافیست برای این کار بر روی آدرس http://darmanshow.com/product-category/ترازو/ کلیک نمایید.


کلمات کلیدی:

ترازوی آشپزخانه

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets