دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ترازوی دیجیتال

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 78034

01 مرداد 1401 11:48 تهران -- تهران
بدن انسان از ماهیچه، عضلات، آب، چربی و استخوان تشکیل شده است. چاقی درواقع افزایش حجم چربی بدن است که...

تعداد بازدید: 466

دسته بندی: تجهيزات پزشكي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

بدن انسان از ماهیچه، عضلات، آب، چربی و استخوان تشکیل شده است. چاقی درواقع افزایش حجم چربی بدن است که باعث افزایش وزن و سایز می شود. تحقیقات نشان می دهد که مرگ و میر ناشی از عوارض چاقی در جهان به شدت افزایش یافته و جوامع مختلف بخصوص جوامع اروپایی در حال چاق شدن هستند. چاقی موجب بیماری های مختلف از جمله مشکلات قلبی، ریوی، مشکلات مفاصل و ... می شود. از طرف دیگر لاغری بیش از حد نیز بیماری هایی را با خود به همراه می آورد. به منظور کنترل وزن و بهبود سلامتی استفاده از ترازوهای دیجیتال در کنار فعالیت بدنی بیشتر و رژیم غذایی مناسب دارای فایده ی بسیار بوده و می تواند در جلوگیری از چاقی یا لاغری کمک کننده باشد.

ترازوهای دیجیتال با تنوع بالا توسط فروشگاه اینترنتی درمان شو ارائه می شوند.

از ویژگی های حائز اهمیت ترازوهای دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1.       نمایش وزن در سه مقیاس کیلوگرم، پوند و استون

2.       اندازه گیری شاخص های سلامتی مانند شاخص توده ی بدن BMI، درصد چربی و درصد ماهیچه

3.       امکان اتصال به کامپیوتر و تلفن همراه هوشمند:

برخی ترازوها امکان وصل شدن از طریق پورت USB به کامپیوتر و از طریق بلوتوث به تلفن همراه هوشمند را دارند. بدین ترتیب شخص می تواند تمامی اطلاعات مربوط به وزن و نیز شاخص های سلامتی اندازه گیری شده را مشاهده کند، یک گزارش در اختیار داشته باشد و هم چنین بتواند نتایج موجود را مقایسه نماید. از کاربردی ترین این گزارش ها، نمودار تغییرات وزن می باشد که به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه تغییرات ایجاد شده را نشان می دهد.

4.       اندازه گیری BMR و AMR:

سوخت و ساز پایه یا BMR مقدار انرژی ست که هر فرد به طور روزانه بدون در نظر گرفتن فعالیت های بدنی مصرف می کند. در واقع این انرژی صرفا مقدار مورد نیاز برای زنده ماندن و عملکرد اعضای بدن می باشد.

سوخت و ساز فعال یا AMR میزان انرژی ست که فرد رد طی روز از طریق فعالیت های بدنی مختلف صرف می کند.

5.       سنسور های اندازه گیری وزن:

در قسمت زیر ترازو چند سنسور به منظور اندازه گیری وزن وجود دارد. معمولا تعداد این سنسورها 4 یا 8 می باشد. هرچه دستگاه سنسورهای بیشتری داشته باشد دقیق تر عمل می کند.

6.       ترازوهای ارائه شده توسط فروشگاه درمان شو دارای حافظه ی ذخیره ی نتایج می باشند. این قابلیت موجب می شود فرد بتواند نتایج را با هم مقایسه کند

7.       یکی از فاکتورهای مهم در خرید یک ترازو دقت اندازه گیری آن می باشد. هرچه دقت اندازه گیری دستگاه بالاتر باشد نتایج نشان داده شده توسط آن قابل اعتمادتر خواهند بود.

8.       در برخی ترازوها امکان ثبت اطلاعات برای بیش از یک نفر وجود دارد و بدین ترتیب چند نفر می توانند تغییرات وزن و دیگر شاخص های خود را بررسی نمایند. 

با استفاده از یک ترازوی هوشمند، روند تغییرات وزن به شیوه ی خلاقانه تری بررسی می شود و فرد می تواند نتایج ارائه شده را تحلیل کند. استفاده ی مرتب از این ترازوها بر سلامتی تاثیر مستقیم داشته و انگیزه ی شخص را بیشتر می نماید. 

حال برای شناختن بهترین مارک و مناسب ترین مدل برای شما، از میان ترازوهای موجود در بازار، می توانید از مقالات و دستگاه های ترازوی موجود در سایت درمان شو http://darmanshow.com کمک بگیرید. کافیست برای این کار بر روی آدرس http://darmanshow.com/product-category/ترازو/ کلیک نمایید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets