دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

دستگاه فشارسنج

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 78033

01 مرداد 1401 11:49 تهران -- تهران
قلب ما وظیفه ی ارسال خون به دیگر اندام های بدن را دارد و مانند یک پمپ، خون را با فشار ثابت درون شریا...

تعداد بازدید: 369

دسته بندی: تجهيزات پزشكي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

قلب ما وظیفه ی ارسال خون به دیگر اندام های بدن را دارد و مانند یک پمپ، خون را با فشار ثابت درون شریان ها می فرستد. فشاری که خون به دیواره ی رگ ها وارد می کند فشارخون می گویند که به دو نوع سیستول و دیاستول تقسیم می شود. امروزه فشار خون بالا و هم چنین نوسانات فشار خون از مشکلات رایج می باشد. برای تشخیص فشار نیازمند یک فشارسنج قوی می باشیم. 

فشارسنج ها به 3 دسته ی جیوه ای، عقربه ای و دیجیتالی تقسیم بندی می شوند:

1.       فشارسنج جیوه ای:

این فشارسنج ها به دلیل وجود جیوه در ساختارشان و خطر سمی بودن جیوه، بیشتر مناسب استفاده در بیمارستان ها، کلینیک ها، مطب ها و جاهایی هستند که خطر شکستن آن ها کمتر می باشند. به منظور برطرف کردن خطر فشارسنج های جیوه ای شرکت AND فشارسنج های با طرح جیوه ارائه می دهد.

2.       فشارسنج عقربه ای:

این فشارسنج ها بیشتر مناسب افراد حرفه ای هستند و نیاز به مهارت برای کار با آن ها وجود دارد. بنابراین این گروه فشارسنج نیز مناسب استفاده در مراکز درمانی می باشند. هم چنین حتما شخص دیگری باید فشار را برای شما اندازه گیری نماید و خود به تنهایی نمی توانید فشار خون را با استفاده از فشارسنج عقربه ای اندازه گیری نمایید. 

3.       فشارسنج دیجیتالی:

این گروه فشارسنج مناسب استفاده در خانه و افراد عام جامعه می باشد زیرا مهارت خاصی برای کار با آن لازم نیست. با استفاده از این دستگاه فشار خون به راحتی و به طور کاملا اتوماتیک اندازه گیری می شود. این گروه به دو دسته ی مچی و بازویی تقسیم بندی می شوند. قابل ذکر است که دقت اندازه گیری فشار خون با فشارسنج های بازویی بالاتر از فشارسنج های مچی می باشند. اما فشارسنج های مچی کم حجم تر بوده و جابجایی آن ها آسان تر می باشد.

حال برای شناختن بهترین مارک و مناسب ترین مدل برای شما، از میان فشارسنج های موجود در بازار، می توانید از مقالات و دستگاه های فشارخون موجود در سایت درمان شو http://darmanshow.com  کمک بگیرید. کافیست برای این کار بر روی آدرس http://darmanshow.com/product-category/فشارسنج/ کلیک نمایید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets