دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

دستگاه چاپ چند کاره گلد

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 77664

01 مرداد 1401 11:49 تهران -- تهران
حراج واقعی دستگاه های چاپ و پیش از چاپ و بسته بندی و انواع ملزومات  دستگاههای چاپ تا 50℅  زیر قیمت...

تعداد بازدید: 262

دسته بندی: خدمات تبلیغاتی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02143844387 ارسال ایمیل

توضیحات

حراج واقعی دستگاه های چاپ و پیش از چاپ و بسته بندی و انواع ملزومات  دستگاههای چاپ تا 50℅  زیر قیمت تولید و وادرات

کانال تلگرام:@DiakoArshia

ین دستگاه قابلیت چاپ مسطح بر روی هر نوع جنسی با هر شکل هندسی را دارد بعنوان مثال : کلیه هدایای تبلیغاتی،محصولات تولیدی و بسته بندی - لباس فرم و لباس کار کارگران و پرسنل شرکت ها و کارخانجات ، پیمانکاران شهرداری،بیمارستان و.... - و محصولات و قطعات وارداتی ار جنس های نایلون و سلفون - کیسه و کاور - کاغذ،کارتن،مقوا-شیشه،پلکسی،طلق،کارتن پلاست،پی وی سی- چرم و جیر و فوم - پارچه و منسوجات و پوشاک و پرچم -چوپ ،پلاستیک ، فلزات،شیشه و کریستال، و هزاران کالای دیگر

# سود و بازدهی : برگشت سرمایه در 2هفته 
سود حاصل از چاپ بسیار بالا بوده بطوریکه 95% از هزینه دریافتی از مشتری سود خالص می باشد و هزینه مرکب و مواد مصرفی بسیار ناچیز می باشد. بعنوان مثال کمترین سود برای چاپ نایون های دسته دار بوده که برای یک سفارش معمولی 100کیلوئی حداقل 300/000تومان سود داشته و یا برای چاپ سررسید یا ساعت دیواری که سود خوبی دارند در یک سفارش حداقل 6/000/000 تومان ( شش میلیون تومان ) سود را در پی دارد.

# بازارکار چاپ/مشتریان - بازدهی : 
در تمام ارگان های دولتی-سازمانی ، شرکتها ، مشاغل مختلف کار چاپی جزء لاینکف آنها می باشد . هر محصولی که تولید می شود(چه در کارخانه یا یک کارگاه کوچک و خانگی) نیاز به چاپ مشخصات کالا و لوگو و برند خود روی کالا را داشته و حتی برای بسته بندی نیز بهمین شکل . و در نهایت برای فاکتور و کارت و تراکت های تبلیغاتی و .. خود نیز نیاز به چاپ دارند. حتی در مشاغلی که خدماتی می باشند مانند وکلا و بنگاهها یا پزشکان ، حداقل یک پاکت چاپ شده اختصاصی که قرارداد یا برگه را در آن قرار دهتد نیاز دارند، چه برسد به اینکه اقلباً از چاپ تقویم دیواری - ساعت - سرسید-هدایای تبلیغاتی برای تبلیغات خود بهره می برند.یکی از مشتریان ثابت و همیشگی شرکت و کانون های تبلیغاتی و تولیدی ها  می باشند که می توانید به یک تعرفه مناسب همکاری طولانی مدت با آنها داشت . 

# فضای مورد نیاز :   حداقل فضای مورد نیاز 4متر مربع(3×2) می باشد
# نیروی انسانی مورد نیاز : 3یک نفر (خانم یا آقا) حداقل نوجوان و دارای سواد خواندن و نوشتن
# ابعاد دستگاه : 80×135×100 سانتیمتر
# وزن دستگاه : 62کیلو گرم

http://diakoarshia.ir


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets