دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

طراحی واجرای دکوراسیون داخلی مجتمع های تجاری

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 77490

01 مرداد 1401 11:58 آذربایجان شرقی -- تبريز
تکین طرح گروه طراحى و معمارى تخصص، نوآورى و خلاقیت گروه معماری، طراحی و دکوراسیون تکین طرح با هدف نو...

تعداد بازدید: 408

دسته بندی: معماری داخلی ساختمان

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09145815600 ارسال ایمیل

توضیحات

تکین طرح
گروه طراحى و معمارى
تخصص، نوآورى و خلاقیت
گروه معماری، طراحی و دکوراسیون تکین طرح با هدف نوآوری و دیدگاه تخصصی به امر طراحی ، معماری، ساخت و نظارت و همچنین بازسازی و دکوراسیون خلاق مکان های تجاری ، مسکونی و صنعتی با کادری حرفه ای و مجرب از سال ۱۳85 آغاز به فعالیت نموده و تاکنون با بهره گیری از تجربیات فراوان خود ، خدمات شایسته ای را در زمینه های طراحی و معماری بنا ها به هموطنان عزیزمان عرضه نموده است. این گروه با همکاری متخصصان با تجربه شرکت آمایش راه توسعه ، مجموعه ای توانمند را در اختیار هموطنان ایرانی قرار داده است.
ما براین باوریم که در هر پروژه مدیریت زمان، طراحی حرفه ای و بروز، برآوردی فنی و دقیق، کنترل اقتصادی هزینه ها به همراه نظارت کاملا تخصصی و مطابق با استاندارها، ضامن موفقیت گروه و در نتیجه ضامن موفقیت هر پروژه بوده و رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت.
متخصصین این گروه هریک با سالها تجربه، مسلط به کار گروهی و با اعتقاد به اصل نوآوری ، دقت و ظرافت تلاش خود را بیش از پیش بر روی حفظ استانداردهای بالای جهانی و جلب اعتماد مشتری در راستای ایجاد محیطی ایمن همراه با آسایش و آرامش متمرکز نموده است.
شایان ذکر اینکه رعایت قوانین، استاندارها و کنترل اقتصادی هر پروژه از مهمترین دستاوردهای مدیریت و اعضای گروه در سال های گذشته می باشد.
گروه معماری، طراحی و دکوراسیون تکین طرح با امید به فردایی زیباتر و باشکوه تر شما را در اجرای پروژه هایتان یاری رسان خواهد بود.

·         شماره تماس:  09145815600 - 04135570543

 

آدرس: تبریز 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets