دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

اعلاشویی در کارخانه قالیشویی ادیب

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 77315

01 مرداد 1401 11:57 تهران -- تهران
  اعلاشویی در کارخانه قالیشویی ادیب اعلاشویی در کارخانه قالیشویی ادیب چگونه است؟ این آگهی از ...

تعداد بازدید: 350

دسته بندی: گوناگون


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09128129186 ارسال ایمیل

توضیحات

 

اعلاشویی در کارخانه قالیشویی ادیب

اعلاشویی در کارخانه قالیشویی ادیب چگونه است؟ این آگهی از  قالیشویی آنلاین ادیب را بخوانید. تا با نحوه سفارش قالی شویی یا مبلشویی و اعلاشویی درسایت بیشتر آشنا شوید.

 

قالیشویی آنلاین:

شما عزیزان می توانید از طریق سایت کارخانه قالیشویی ادیب، در تمام مدت شبانه روز سفارش قالیشویی یا مبلشویی ثبت کنید. و از سرویس های مذکور استفاده کنید. قالیشویی ادیب در تمام طول هفته حتی ایام تعطیل باز بوده و آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز می باشد.

 

سفارش قالیشویی یا اعلاشویی:

برای استفاده از قالیشویی آنلاین وارد صفحه اصلی یا صفحه سفارش آنلاین شوید. در صفحه مذکور یکی از دو گزینه سفارش قالیشویی یا سفارش مبلشویی را انتخاب کنید. پس وارد شدن به فرم سفارش آنلاین قالیشویی، اطلاعات خودت را در فرم پر کنید. در قسمت توضیحات اعلاشویی برای فرش را درج نمایید.

اگر توضیح دیگری نیز دارید. آن را در قسمت توضیحات وارد کنید. در صورتی که تغییر آدرس و یا شرایط خاصی دارید در قسمت توضیحات بنویسید. همچنین به قسمت تاریخ جمع آوری فرش دقت نمایید. و تاریخی که قرار است فرش را به قالیشویی ادیب تحویل دهید انتخاب نمایید.

توجه: دقت کنید که پیام ارسال فرم نمایش داده شود. کمتر از۱۰ دقیقه پیش رو از واحد IT کارخانه قالیشویی ادیب با شما جهت هماهنگی بیشتر تماس گرفته می شود.

 

آنلاین سفارش دهید تخفیف بگیرید:

با ثبت سفارش آنلاین در این سایت، برای شستشوی انواع فرش و خشکشویی و شستشوی مبلمان، ۲۰% تخفیف بگیرید!!! اگر در سراسر تهران و کرج زندگی می کنید. در هر ساعت از شبانه روز کافیست به سایت کارخانه قالیشویی ادیب مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. تا از نزدیکترین شعبه برای شما سرویس اعزام شود. برای سفارش روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید.

سفارش آنلاین قالیشویی و شستشوی فرشسفارش آنلاین مبل شویی و شستشوی مبل

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج و قالیشویی تبریز ادیب ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets