دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

رفع شلی و افتادگی پوست صورت

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 76902

01 مرداد 1401 11:57 --
یکی از کارهای عالی و فوق العاده طب سوزنی درمان افتادگی پوست صورت است. با روند افزایش سن به تدریج پوس...

تعداد بازدید: 293

دسته بندی: پزشکی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

یکی از کارهای عالی و فوق العاده طب سوزنی درمان افتادگی پوست صورت است. با روند افزایش سن به تدریج پوست صورت شل تر می شود و قوام جوانی خود را از دست می دهد. ساخت کلاژن و الاستین کمتر شده و الاستیسیته طبیعی پوست کاهش می یابد. این روند با افزایش سن ، تغذیه ، بیماری های گوارشی ، بیماری های تنفسی ، اضطراب و عصبانیت ، آلودگی هوا ، خستگی مزمن ، آلرژی و … رابطه ویژه ای دارد. بسیاری از مردم ما به دنبال راه های خوب ، کم عارضه ، قوی و طبیعی برای بدست آوردن قوام مناسب پوست می گردند. تبلیغ بسیاری از کرم های حجم دهنده ، مرطوب کننده ها و … به همین منظور است. باید گفت اگرچه این مواد بسیار لازم و خوب هستند اما تاثیرات آنها جزیی است. برخی از مردم ما نیز برای درمان مشکلاتشان به دنبال روشهای جراحی ، PRP ، بوتاکس ، ژل ، تزریق چربی ، مزوتراپی و … می روند. البته هر کدام از این روش ها به جای خود خوب و قابل کار هستند اما اغلب از طبیعت عادی بدن پیروی نمی کنند ، جامع نگر نیستند ، تک بعدی می باشند ، هزینه بالایی دارند ، بازگشت پذیر هستند و یا عوارض دارند.
اما طب سوزنی می تواند به آسانی باعث افزایش خونرسانی به پوست شود و از این طریق تغذیه و اکسیژن رسانی به زیر پوست را تقویت نماید. طب سوزنی به راحتی بافت فیبروز را کاهش داده و کلاژن سازی و الاستین سازی را افزایش می دهد. طب سوزنی عارضه ندارد ، هزینه کمتری دارد و به مشکلات پوستی خیلی جامع تر نگاه می کند و بنابراین درمان قوی ای را به بیماران ارایه می کند. یک اتفاق جالب دیگر نیز تقویت عضلات تحلیل رفته صورت است که آنها را حجیم تر و جوانتر می کند.
با طب سوزنی قوام پوست واقعا بهتر شده و این درمان غیر قابل بازگشت است. البته با روند افزایش سن به مرور دوباره پوست دچار افتادگی می شود که امری طبیعی محسوب می شود.این اتفاق ممکن است بعد از دو تا پنج سال بعد رخ دهد که نیاز به انجام مجدد طب سوزنی دارد.

درباره ما

دکتر کتایون عمانیان با شماره نظام پزشکی 104008 با بیش از 8 سال سابقه در زمینه طب سوجوک و طب سوزنی چین در زمینه درمانی و زیبایی فعالیت داشته اند.

تلفن تماس برای تعیین وقت مشاوره با خانم دکتر کتایون عمانیان و پاسخ به سوالات شما:

09351216381

021-88797607       021- 88797356

آدرس مطب دکتر کتایون عمانیان : میدان ونک _ خیابان ولیعصر _ کوچه والی نژاد _ پلاک 54 _ طبقه اول _ واحد 104


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets