دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

دردهای حاد و مزمن

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 76883

01 مرداد 1401 11:48 --
درد مزمن در پاسخ به تروما مثل کشیدگی عضلات لومبار در اثر حرکت ناصحیح عضله هنگام بلند کردن یک شیء ایج...

تعداد بازدید: 236

دسته بندی: پزشکی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

درد مزمن در پاسخ به تروما مثل کشیدگی عضلات لومبار در اثر حرکت ناصحیح عضله هنگام بلند کردن یک شیء ایجاد می شود. درد مزمن می تواند ماه ها و یا سال ها ادامه داشته باشد، و می تواند در اثر آسیب حاد، مشکلات وضعیت بدن و اختلالات ارگان های داخلی بدن ایجاد شود.

کمر درد حاد

طب سوزنی اغلب برای کاهش درد حاد ناشی از کشیدگی عضلات لومبار موثر است. اگر هر چه زودتر، تا ۲۴ ساعت پس از جراحت، از طب سوزنی کمر درد استفاده کنید، تاثیر بیشتری خواهد داشت. در طب چینی جمله ی معروفی وجود دارد: وجود درد به معنای عدم جریان خون و جریان خون به معنای عدم وجود درد است. کشیدگی حاد عضله یا مفصل باعث می شود که بدن در پاسخ، تنشی ایجاد کرده و در وضعیتی قرار گیرد که این درد را به حداقل برساند. این امر موجب افزایش محدودیت جریان خون به ناحیه ی آسیب دیده می شود. در نتیجه در ناحیه ی آسیب دیده، ضایعات متابولیتی تجمع یافته و کمبود مواد غذایی ایجاد می شود.
طب سوزنی در درمان کمر درد ناشی از جراحت، بر برطرف کردن این تنش، کاهش التهاب و افزایش جریان خون به ناحیه ی آسیب دیده تمرکز دارد. در جراحت حاد، داروهای گیاهی نیز برای کاهش درد و التهاب موثر هستند. درمان سریع، اغلب تا حدی موجب تسکین سریع می شود. بیمارانی بوده اند که با درد درجات ۹/۱۰ در آغاز درمان، به درجات ۵/۱۰ در پایان درمان رسیده اند. پیشنهاد می شود، این درمان به صورت یک روز در میان توسط متخصص طب سوزنی انجام گیرد تا زمانی که سطح درد به زیر ۵/۱۰ برسد. اگر درمان را به طور پیوسته پیگیری کنید، این روش معمولا یک هفته یا کمتر طول خواهد کشید.
در حین درمان مورد حاد و پس از آن، پیشنهاد این است که از یک روش اصلاحی به منظور اصلاح عدم تعادل ماهیچه ها که موجب می شوند شما مستعد آسیب شوید، استفاده کنید. این گونه روش ها موجب اصلاح عدم تعادل در عضلات می شود که یا از قبل وجود داشته و ایجاد آسیب را تسهیل بخشیده و یا در اثر تنش خود مراقبتی بدن در طی آسیب های مکرر ایجاد شده است.
چنانچه دچار کشیدگی عضلات به طور مکرر شده اید، باز هم به شدت، استفاده از روش اصلاحی توصیه می شود. هر چند در طول استفاده از طب سوزنی به منظور درمان کمر درد ناشی از جراجت، ناراحتی کمتری احساس می کنید و پس از آن بیشتر قادر به حرکت دادن اندام خود خواهید بود، جراحات مکرر نشان دهنده ی این است که شما به عدم تعادل عضلات دچار هستید. اینگونه روش ها به شما آموزش می دهد که چگونه بتوانید عدم تعادل عضلات خود را تشخیص دهید و چه ورزش هایی برای اصلاح آن ها انجام دهید.

کمر درد مزمن

درد مزمن کمر یا گردن نشان دهنده ی ضعف عضلات و یا عدم تعادل در بافت های ارگان های داخلی می باشد. ضعف مزمن عضلات از عدم انجام ورزش کافی در ناحیه ی کمر و عضلات شکم ناشی می شود. توصیه می شود برای حفظ قدرت این عضلات در طول زندگی خود، به طور منظم تمرینات ورزشی تقویتی را انجام دهید. با این حال، تمرینات ورزشی تقویتی می تواند درد کمر ناشی از عدم تعادل عضلات را تشدید کند. به همین دلیل، قبل از شروع برنامه ی ورزشی تقویت عضلات، باید توسط پزشک متخصص از نظر عدم تعادل عضلات، مورد بررسی قرار گیرید. عدم تعادل مزمن عضلات، از وضعیت نامناسب بدن، الگوی حرکتی نادرست و یا از جراحات مکرر ناشی می شود. طب سوزنی به کاهش تنش، درد و التهاب کمک می کند .همچنین روش های اصلاحی برای بهبودی طولانی مدت توصیه می شود.درباره ما

دکتر کتایون عمانیان با شماره نظام پزشکی 104008 با بیش از 8 سال سابقه در زمینه طب سوجوک و طب سوزنی چین در زمینه درمانی و زیبایی فعالیت داشته اند.

تلفن تماس برای تعیین وقت مشاوره با خانم دکتر کتایون عمانیان و پاسخ به سوالات شما:

09351216381

021-88797607       021- 88797356

آدرس مطب دکتر کتایون عمانیان : میدان ونک _ خیابان ولیعصر _ کوچه والی نژاد _ پلاک 54 _ طبقه اول _ واحد 104


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets