دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

قالیوشویی سعادت آباد

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 75690

01 مرداد 1401 11:47 تهران -- تهران
قالیشویی مهرداد بهترین کارخانه قالیشویی و شستشوی فرش در سعادت آباد قالیشویی مهرداد با چندین دهه سابق...

تعداد بازدید: 290

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09125004934 ارسال ایمیل

توضیحات

قالیشویی مهرداد بهترین کارخانه قالیشویی و شستشوی فرش در سعادت آباد 



قالیشویی مهرداد با چندین دهه سابقه ی درخشان در بین قالیشویی های تهران توانسته یکی از موفق ترین قالیشویی ها بوده و در میان رقبای خود برای گفتن داشته باشد. این قالیشویی بنا به درخواست شما مشتریان، فرش را از شما تحویل گرفته و هر درخواستی که شما در مورد فرش از ما داشته باشید به بهترین نحو انجام می دهد. قالیشویی سعادت آباد 0912500493-22149188


قالیشویی سعادت آباد 0912500493-22149188


مقدمات شستشو



غبارگیری

غبار همیشه به صورت ترکیبات مختلفی در هوا وجود دارد و ممکن است به صورت ذرات آهن ، کربن به شکل دوده ، آلومین .و سایر مواد به داخل پرز فرش نفوذ کند . ذرات ریز غبار به صورت لایه ای نازک روی سطح و داخل پرزهای فرش نفوذ می کند . این لایه ها جذب کننده ی رطوبت نیز هستند و در بلند مدت به صورت لکه های چرک روی سطح فرش پدیدار می شوند و حتی باعث پوسیدگی فرش نیز می گردند .

کانونهای اجتماع غبار و خاک در درون فرش مکان مناسبی برای زندگی انواع حشرات مانند بید است که می توانند الیاف پشم را بجوند و از بین ببرند . بنابراین غبارگیری فرش هراز گاهی الزامی است . قالیشویی سعادت آباد 0912500493-22149188


بازرسی 


پس از انجام غبارروبی ، قبل از شستشو، فرش روی زمین گسترده می شود و از نظر وجود لکه ، سوراخ و پوسیدگی بررسی می شود تا از ایجاد خسارت احتمالی در حین مراحل شستشو جلوگیری نمایند .

گلیم بافی و ریشه ها را قبل از شستشو بازدید کرده و ریشه ها را کاملاً از هم جدا نموده و در صورت لزوم مجدداً انتهای ریشه ها را به صورت دسته های جدا می بندند .



رفوکاری 


پس از بررسی فرش و شناسایی نقاط آسیب دیده در مرحله بعد باید سوراخها را چنانچه قابل ترسیم است ، رفو نمود .




لکه گیری ( لکه زدایی)


بعد از رفو کردن ، فرش را لکه گیری می کنند . هرگاه فرشی در اثر مواد رنگ دار مانند شربت ، قهوه ، چای ، چربی ، واکس ، ادرار و فضولات حیوانات و مانند آن آلوده و لکه دار شد ، ابتدا باید این مواد را از سطح فرش زدود و سپس لکه های حاصل را به کمک مواد پاک کننده مانند صابون و پودرهای رخت شوی و حلال های مخصوص از بین برد .

باید توجه داشت که هر لکه ای فقط با رنگ برهای مخصوص و در تحت شرایط خاصی از بین می رود ، به عنوان مثال برای زدودن اثرات آب میوه ، شیر ، قهوه ، چای و شکلات از آب نیمه گرم و صابون و یا شامپو و برای لکه گیری اثرات تخم مرغ و خون از امتزاج نمک و صابون و سرکه سفید استفاده می شود .

باید بدانیم که لکه های چربی با بنزین نیز به خوبی پاک می شوند . در صورتی که فرش به روغن آلوده شد، باید ابتدا روغن ریخته شده را به کمک قاشق جمع آوری نمود ، سپس پارچه ای سفیدرنگ بر روی محل آلوده شده گذارده و اطوی نیمه گرمی بر روی این پارچه کشیده شود . بدین ترتیب روغن موجود در جسم فرش جذب این پارچه خواهد شد.


کارشناسان قالیشویی مهرداد در همه ساعات تماس شما مشتریان عزیز می باشند، در قالیشویی مهرداد هزینه شستشو فرش برابر با نرخ تعیین شده توسط اتحادیه بوده و قیمت برای تمامی مشتریان به صورت یکسان می باشد. برای دریافت هر گونه مشاوره و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید. کارشناسان در زمان تعیین شده فرش را دریافت و ظرف 48 ساعت و بدون تعطیلی فرش را به شما تحویل می دهند. بهترین قالیشویی در سعادت آباد 09125004934 - 22149188 


برای اطلاعات بیشتر از خدمات قالیشویی مهرداد مانند شستشوی فرش، لکه گیری فرش، رفوگری فرش، شیرازه زنی فرش، ریشه زنی فرش، دارکشی فرش، شستشوی فرشهای فانتزی، ترمیم بید خوردگی فرش و همچنین دیگر خدمات مربوط به قالیشویی به سایت http://mehrdadcarpet.com مراجعه نمایید.



شماره تماس: 09125004934



تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets