دوره بازرسی جوش طراحی سایت

10,000 تومان

فروش امواج مغزی جهت فعال سازی کامل مغز

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 74276

01 مرداد 1401 11:46 اصفهان -- اصفهان
اولین نمایندگی فروش اورجینال امواج مغزی در ایران www.brainsync1.com www.brainsync1.com www....

تعداد بازدید: 467

دسته بندی: قطعات و لوازم کامپیوتر


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09037960064 ارسال ایمیل

توضیحات

اولین نمایندگی فروش اورجینال امواج مغزی در ایران

www.brainsync1.com

www.brainsync1.com

www.brainsync1.com

www.brainsync1.com

www.brainsync1.com
آیا می دانید که مردم در سراسر جهان با استفاده از تمرین مغز برای  دستیابی به موفقیت با استفاده از یک فن آوری پیشرفته و انقلابی مغز خود را  به هوش فوق العاده ، خلاقیت ، شادی و فعالیت در سطح یک نابغه می رسانند؟ امواج مغزی به شما کمک می کند که چگونه یکی از این گروهها باشید که …

“با  ۳۵ ابزار‘بسیار محرمانه’به راحتی و آسانی به نابغه نهفته در مغزتان دسترسی  داشته باشید. استرس خود را کاهش دهید و بهره وریتان را به شدت افزا��ش  دهید…”

کشف کنید که چگونه با سرعت و به آسانی مغزتان را تمرین بدهید  برای وضوح و قدرت با همه mp3 پلیرها. بنابراین شما میتوانید مغزتان را برای  افزایش IQ ، از بین بردن استرس ، بالا بردن قدرت خلاقیت ، افزایش انرژی ،  افزایش تمرکز و داشتن آرامش بیشتر توسط امواج مغزی تمرین دهید…

 

 

علم ثابت کرده است که مغز انسان بسیار قدرتمندتر از پیچیده ترین  کامپیوترها است. اما آیا ما واقعا از تمام قدرت مغزمان استفاده می کنیم؟

شما چطور؟ اگر شما مانند بیشتر مردم …

  •     نمی توانید استرس و اضطرابتان را کنترل کنید…
  •     قبل از خواب افکار بسیار زیادی مزاحم شما می شوند…
  •     هنگام مطالعه حواستان همه جا هست به غیر از مطالعه…
  •     برای انجام یک کار طولانی به سختی می توانید تمرکز کنید…

این تقصیر شما نیست. مغز ما خودش را طوری تمرین داده که اکثر اوقات در حالت استرس و عدم تمرکز باشد.

ذهن ما همانگونه کار می کند که آموزش و تمرین داده شده است.

در سال ۲۰۰۳ کشف بزرگی انجام شد. کشفی که به سرعت باعث باز کردن پتانسیل های شگفت انگیز مغز بدون نیاز به تفکر در تمام طول روز شد.

الان فرصت خوبی است که ما آنچه را که از بحث با کارشناسان توسعه انسانی  شنیده ایم با شما در میان بگذاریم و آن را فاش کنیم. و در آخر…

 

 

هنگامی که شما بدانید واقعا چگونه از مغز خود استفاده کنید ، شما می توانید هر کاری را به آسانی انجام دهید.

چه نوع زندگی برای خودتان می خواهید؟

یک زندگی بسیار بزرگ ، درست است؟

خب ، ما می خواهیم به شما نشان دهیم که دقیقا چگونه می توانید مغز خودتان را ارتقا دهید طوری که به راحتی بتوانید هرگونه اطلاعات ، استعداد ، مهارت یا بهبود یک مهارت را همین حالا جذب کنید.

هنگامی که شما بدانید چگونه مغز خود را به اوج بهره وری برسانید ، شما می توانید هر چیزی را یاد بگیرید. شما فقط باید از یک دانش خاص استفاده کنید.

آن را نمی توانیم شگفت انگیز بنامیم ، اگر می دانستیم که همه چیز را می توانیم  به آسانی و  به سرعت یاد بگیریم؟ تصور کنید که شما با استفاده از یک دانش خاص به یکباره می توانستید یاد بگیرید.

ما آن دانش خاص را سوپر یادگیری می نامیم. و آن را واقعا آغاز پیشرفت های مغز فوق العاده شما قلمداد می کنیم. شما می توانید آن را با امواج مغزی نابغه تجربه کنید.

قبل از اینکه تمام مزایای امواج مغزی نابغه را بدانید، نیاز به درک …

اگر  بدانید چگونه بخش های خفته مغز خود را از خواب بیدار کنید، بنابراین شما  می توانید سطح شگفت انگیز مغز نابغه خودتان را تجربه کنید.

از روش های سنتی برای ارتقا مغز خود که به زور و زمان زیاد نیاز دارد استفاده نکنید.

هدف ما فقط رسیدن به نتیجه عالی در کمترین زمان است. بنابراین از روشهایی استفاده کنیم که رنجی برای ما نداشته باشد.

ما که اینگونه فکر می کنیم شما چطور؟

خوشبختانه علم و تکنولوژی مدرن یک راه برای انتقال سریع اطلاعات به مغز هر کسی که می خواهد هوشمندانه عمل کند را کشف کرده و استفاده از آن تنها به یک mp3 پلیر نیاز است.

این تکنولوژی بنام امواج مغزی brainwave است که به معنای واقعی کلمه باعث بیدار شدن ۹۰ درصد خفته مغز می شود.

آیا شما تعجب کردید که این امواج چگونه کار می کند؟ در اینجا توضیح مختصری می دهیم…

امواج مغزی با استفاده از ارسال پالس های کامپیوتری منظم صوت ، مغز شما را به یک فرکانس خاصی هدایت می کند.

با ارسال این امواج مغزی به مغز ، یک فرکانس خاصی در مغز شما همگام سازی می شود.

با هدایت مغز شما به فرکانس های بالاتر ، شما می توانید نوعی از عملکرد مغز را تجربه کنید که فقط افرادی که به صورت نابغه به دنیا آمده اند تجربه می کنند.

با هدایت مغز خود توسط امواج مغزی به الگوهای فرکانسی عمیق تر شما می  توانید یک آرامش عمیق که فقط به وسیله مراقبه متوالی می توانید تجربه کنید  را بدون هیچ تلاشی به مغزتان القا کنید.

این به این معنی است که شما می توانید از مزایای یک مراقبه عمیق که پس از هفته ها تمرین می توانید تجربه کنید را در عرض چند روز ، به سادگی و بدون زحمت با استفاده از امواج مغزی نابغه تجربه کنید.

احتمالا شما میخواهید بیشتر در مورد دلایل استفاده از امواج مغزی نابغه  بدانید که چگونه به طرز فوق العاده ای عمل می کنند. پس به دقت مطالب بعدی  را بخوانید…

 

چرا امواج مغزی ابزار نهایی تسلط بر مغزتان است

فن آوری پیشرفته BrainWave استفاده شده در امواج مغزی نابغه بسیار کارآمدتر از محصولات با قیمت بسیار بالاتر است که توسط شرکت های دیگر که از فن آوری قدیمی “binaural beats” که حدود ۱۵۰ سال پیش کشف شده استفاده می کنند است.

فن آوری binaural beats که خیلی قدیمی تر از BrainWave است تاثیرش بسیار کمتر است. درست است که فن آوری binaural beats یک کشف بزرگ بود اما در بسیاری از افراد به خوبی جواب نمی داد.

به همین دلیل ما استفاده از یک تکنولوژی بسیار مدرن تر به نام BrainWave را به شما معرفی می کنیم.

امواج مغزی نابغه با ارسال پالس های منظم به مغز فرد، او را به آسانی به یک فرکانس مغزی معین مثل افزایش IQ ، آرامش عمیق ، اوج بازدهی ذهنی و … هدایت می کند.

امواج مغزی نابغه با فن آوری BrainWave بر اساس فرکانس ریتمیک مغز طراحی شده اند. بنابراین تاثیر مثبت این امواج بر مغز قطعی است.

این امواج مغزی در مجموعه امواج مغزی نابغه با موسیقی ترکیب شده اند. بنابراین فقط کافیست شما به موسیقی گوش کنید و تاثیر امواج مغزی بر ناخودآگاهتان وارد شود.

نکته اصلی این است که شما باید به یاد داشته باشید که ریتم منظم ویژه، یکی از توابع اساسی مغز است. بنابراین مغز همه افراد به این امواج پاسخ می دهد، از جمله شما.

چگونه همه می توانند از این ابزار پیشرفت مغز بهره مند شوند؟

قبل از اینکه جواب این سوال را بدهم، می خواهم یک داستان از زندگی شخصی خودم را با شما در میان بگذارم…

هم اکنون شما میتوانید این محصولات را با کیفیت اورجنال از تنها نمایندگی امواج مغزی در ایران تهیه کنید : www.brainsync1.com


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets