دوره بازرسی جوش طراحی سایت

25,000 تومان

رزرو مستقیم و بی واسطه هتل آپارتمان آرمیا به همراه تصاویر جدید , آدرس , شماره تماس مستقیم و فیلم اختصاصی از هتل

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 73889

01 مرداد 1401 11:57 خراسان رضوی -- مشهد
هتل آپارتمان آرمیا از نظر نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) از امتیاز ویژه برخوردار می باشد.این هتل با...

تعداد بازدید: 489

دسته بندی: هتل ، محل اقامت

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09159494700 ارسال ایمیل

توضیحات

هتل آپارتمان آرمیا از نظر نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) از امتیاز ویژه برخوردار می باشد.این هتل با دارا بودن پرسنلی مجرب و حرفه ای و با بهره مندی از حداکثر امکانات رفاهی در تلاش است تا اقامتی به یاد ماندنی را در خاطر زائران عزیز امام رضا (ع) ثبت کند.

اتاق های هتل آرمیا محیطی آرام و تمیز دارند و دارای امکاناتی نظیر یخچال ، تلویزیون ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، تلفن و ... می باشند.همچنین این هتل آپارتمان دارای رستورانی لوکس می باشد که از مهمانان خود به صورت سلف سرویس پذیرایی می کند و دارای منوی صبحانه،نهار و شام می باشد.

مجهز بودن بودن به اینترنت در لابی و آسانسور از دیگر امکانات این هتل محسوب می شود.

موقعیت مکانی این هتل دارای اهمیت ویژه ای است. بدون شک دغدغه هر زائر اقامت در هتلی است که در مجاورت حرم مطهر باشد مخصوصا اگر کودک یا فرد مسنی را با خود به همراه داشته باشد. اصلا جای نگرانی نیست. شما میتوانید با استفاده از خط های بی آرتی موجود در خیابان امام رضا (علیه السلام) بیشتر این مسافت را طی کنید و از پرداخت هزینه  بالای هتل های نزدیک تر خلاص شوید (جالب است بدانید به منظور رفاه حال زائران عزیز من کارت های مخصوصی با عنوان " من کارت زائر" تهیه شده که به راحتی می توانید آن را از نزدیک ترین ایستگاه تهیه کنید). خیابان امام رضا یکی از معروف ترین خیابان های شهر مشهد می باشد که زائرینی که از مهمانان دائم این شهر هستند به خوبی با آن آشنا می باشند.چرا که علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر دارای فروشگاه ها و بازار های متعددی می باشد که بعد از یک زیارت دلچسب می تواند حسابی شما را سرگرم کند.

 اگر با اتومبیل شخصی نیامده اید و میخواهید در شهر مشهد بگردید و به چند جای دیدنی سر بزنید استفاده از قطارشهری میتواند بهترین گزینه برای شما باشد که نزدیک ترین ایستگاه آن به هتل اپارتمان آرمیا واقع در خیابان امام رضا(علیه السلام) میدان بسیج میباشد که با خط brt میتوانید به آن برسید.

به احتمال زیاد شما نیز اسم بازار رضا مشهد را شنیده اید بازاری با قدمت بالا ، وسیع و نزدیک به حرم مطهر که به راحتی میتوانید از هتل خود به آن دسترسی داشته باشید . جهت آشنایی بیشتر با این بازار این مقاله را حتما بخوانید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets