دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

استخدام بازاریاب تلفنی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 73414

01 مرداد 1401 11:47 تهران -- تهران
سایت nearbuy.ir برای تکمیل کادر کاری خود از افرادی که متمایل به فعالیت در زمینه بازاریابی تلفنی هستن...

تعداد بازدید: 363

دسته بندی: استخدام بازاریابی وفروش

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09171197941 ارسال ایمیل

توضیحات

سایت nearbuy.ir برای تکمیل کادر کاری خود از افرادی که متمایل به فعالیت در زمینه بازاریابی تلفنی هستند دعوت به همکاری می نماید. ما به شما به صورت رایگان آموزش های اولیه را می دهیم و شما می توانید به سرعت کار خود را شروع کنید. افراد پس از چند ماه کار با پشتکار می توانند درآمد بالای ۳ میلیون در ماه داشته باشند.

 چرا بازاریابی تلفنی می تواند شغلی بی نظیری باشد ؟

این شغل نیاز به صرف زمان چند ساله برای یادگیری ندارد، شما می توانید با اندک آموزشی اصول اولیه را بیموزید و وارد کار شوید و به تدریج در طی زمان بر مهارت و تجربه خود بیفزائید. ضمن اینکه این کار نیاز به سرمایه ندارد، هر فردی که در خانه یا محل کار یک تلفن داشته باشد می تواند کار خود را به عنوان بازاریاب تلفنی آغاز کند. در این شغل نیاز به صرف هزینه های گزاف برای رفت و آمد و گیر افتادن در ترافیک های خسته کننده وجود ندارد و هر فردی هر جایی هست می تواند آن را انجام دهد. در این شغل پیشرفت به سرعت اتفاق می افتد و شما بر هر تماسی که می گیرید تجربه ای خواهید آموخت و در تماس های بعدی موفق تر خواهید بود و بالاخره زمانی خواهد رسید که هر دقیقه از وقت شما چند صد هزار تومان ارزش خواهد داشت. اما یادتان باشد برای اینکه در این شغل به موفقیت برسید نیاز دارید که مشتاق آموختن باشید، پشتکار داشته باشد و با اولین جوابهای منفی از سوی مشتری دلسرد نشوید. این کار در هر نقطه ای از ایران قابل انجام است، شما تنها به یک تلفن نیاز دارید.

افرادی که متمایل به فعالیت در این زمینه هستند می بایست رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال نمایند. ( عنوان ایمیل باید این باشد: “متقاضی بازاریابی تلفنی”). در رزومه شما می بایست موارد زیر گنجانده شود:

– مشخصات فردی ( نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه و کد ملی)

– عکس

– سابقه کاری (هر گونه سابقه کاری دارید را توضیح دهید)

– مختصری در مورد خود ( حداکثر یک صفحه در مورد خود توضیح دهید)

پیروز باشید


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets