دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

تایل سقفی اکوستیک در اصفهان با نصب سریع و آسان

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 72664

01 مرداد 1401 11:57 اصفهان -- اصفهان
تایل سقفی اکوستیک نوعی سازه مدرن است که توسط اصفهان کشسان تولید و در کوتاهترین زمان ممکن بوسیله کادر...

تعداد بازدید: 446

دسته بندی: معماری داخلی ساختمان

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09138670754 ارسال ایمیل

توضیحات

تایل سقفی اکوستیک نوعی سازه مدرن است که توسط اصفهان کشسان تولید و در کوتاهترین زمان ممکن بوسیله کادر حرفه ای و مجرب این شرکت بدون تخریب سقفی فعلی روی آن نصب میشود .

تایل سقفی اکوستیک گزینه مناسبی برای مکانهایی نظیر سالن های موسیقی ، سینما ، بانک ، آمفی تئاتر ، استودیوهای صدابرداری ، اتاقهای کنفرانس و... میباشد . از سویی چنانچه در مکانی زندگی می کنید که سر و صدای خیابان مزاحم استراحت و آسایش شما میباشد این سازه مدرن گزینه مناسبی برای نصب میباشد . 

از ویژگیهای بارز تایل سقفی اکوستیک جذب بالای صوت میباشد . بر روی تایل ها سوراخهایی وجود دارد که اصوات از طریق آنها به فضای پشت تایل که پوششی از جنس پشم سنگ آنجا قرار دارد هدایت میشود . تایل سقفی اکوستیک در ضخامت های 8 ، 12 و 15 میلیمتر تولید و به بازار عرضه میشود .

اصفهان کشسان با تکیه بر کادر مجرب خود و با بهره مندی از برترین برندهای دستگاه چاپ موفق به ارائه بهترین خدمات در زمینه ارائه انواع سازه های مدرن نظیر تایل سقفی اکوستیک در اصفهان میباشد .

برای سفارش تایل سقفی اکوستیک و مشاهده طرحهای شکیل و خیره کننده آن کافیست با شماره های اصفهان کشسان تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets