دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

خط تولید ماشین آلات بتن های سبک

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 71606

01 مرداد 1401 11:46 تهران -- تهران
  خط تولید ماشین آلات بتن های سبک ، هبلکس ،  HEBLEX، بتن های گازی- از شرکتHESS، سازنده و طراح  ما...

تعداد بازدید: 380

دسته بندی: ابزار آلات صنعتی


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02188796640 ارسال ایمیل

توضیحات

 

خط تولید ماشین آلات بتن های سبک ، هبلکس ،  HEBLEX، بتن های گازی- از شرکتHESS، سازنده و طراح  ماشین آلات اتوماتیک. بتن های سبک ، بتن گازی ، بتن های اسفنجی ، پنل های مسقف ، AAC System  ، قطعات بتنی پیش ساخته ، بتن سبک ، بتن هوادار،

 

امروزه HESS  برای هنر برترش ، دانش فنی مهندسی و کیفیت عالی تولیدات و خدمات آن در دنیامعروف است. ماشین آلات بصورت اتوماتیک (رباط) می باشند و از اجزاء درجه یک با قیمت رقابتی مجهز می باشند.

 

AAC (Autoclaved Aerated Concrete)   که در عین حال به معنی بتن اسفنجی اتوکلاوی شناخته شده است از مواد ساختمانی پیش فرم یافته سبک وزن می باشد که بدنه، عایق کاری و مقاومت در مقابل آتش را بشکلی ساده تامین می نماید.

 

محصول ماشین آلات AAC شامل بلوک ، پنل های دیواری، پنل های سقف و کف و لینتل ها  می باشند که از مخلوط کانکریتی (سیمانی) برای ایزولاسیون خارق العاده، برای مصارف داخلی و خارجی ساخته شده است . علاوه بر قابلیت ایزولاسیون دیگر امتیاز این محصول در ساختمان، مصرف راحت و سریع آن است. چرا که کد مواد می تواند با افزایش شن تثبیت شده و سپس بوسیله اره های کربنی استاندارد لبه دار و یا اره دستی و دریل در سایت بریده و سایز شوند. در عین حال ملات سیمانی مناسب می تواند بکارگرفته شود. 98% ساختمانهای ساخته شده از این محصول از بستری نازک از این ملات که می تواند تا حدود 8/1 اینچ شکل پیدا کند استفاده می نمایند که این، کد ساختمان ملی را تغییر داده و عوامل محکم و یکنواختی را بوجود می آورد.  همچنین می تواند با پوشش پلاستر در مقابل عوامل فعال حفاظت شود.عناصر جانبی یا فرعی ،آجر و کناره های  ونیلی نیزمی تواند همراه محصول  استفاده شوند . با بیشتر ازهفتاد سال سابقه تولید، مزایای قابل توجهی رادر قیاس با دیگر عوامل ساختمانی ارائه می نماید که از مهمترین آن حداقل تأثیر محیطی می باشد . درجه بالای کارآیی ذاتی AAC تاثیر کم محیطی آنرا درتمامی دوره های سیکل زندگی آن از پروسس مواد خام تا انهدام ضایعات آن تامین می نماید.

 

وزن کم هم در حمل و نقل باعث کاهش مصرف انرژی می گردد. به دلیل اینکه AAC بیشتر از پنج برابر از بتن معمولی سبک تر است. این در عین حال  باعث کاهش سهمی مهم از انتشار گاز co2 به هنگام حمل و نقل می شود. برای کاهش نیاز به حمل و نقل، طراحین AAC اصولی را برای احیای تولید هر چه نزدیک تر به بازار مصرف کنندگان تدارک دیده اند.

 

مقاومت حرارتی عالی AAC نقشی بزرگ را برای حفاظت محیط توسط کاهش ظرفیت نیاز به هوای گرم و یا خنک در ساختمانها بعهده دارد. به اضافه اینکه قابلیت استفاده راحت از این محصول ،برش درست آنرا باعث می شود که این تولید ضایعات سخت در حین مصرف را به حداقل می رساند.

 

بر خلاف دیگر مواد ساختمانی AAC می تواند نیاز به استفاده از عوامل ایزولاسیون در ساختمان را که باعث افزایش تاثیر بر محیط و قیمت محصول می شود را منتفی نماید. شن کوارتز ، آهک و یا سیمان به مثابه عامل پیوند کننده ، پودر آلومینیوم به نسبت 5  درصد (با توجه به دانــسیته از قبل طراحی شده ) و آب زمانی که مخلوط شده ودر قالبها ریخته می شوند باعث پیدایش واکنش های متعدد شیمیایی می شوند که وزن سبک و خواص حرارتی AAC را تامین می کنند . پودر آلومینیوم با هیدروکسید کلسیم و آب وارد واکنش شده و هیدروژن تولید می کند. گاز هیدروژن مخلوط خام را تا دو برابر حجم فوم مینماید   ( توسط حبابهای گازی  باقطر حدود 8/1 اینچ) در پایان پروسس فرمینگ هیدروژن به اتمسفر گریخته و توسط هوا جایگزین می شود. زمانی که فرمها از مواد جدا می شوند محصول جامد ولی هنوز نرم است که بشکل پنل و بلوک بریده شده و برای مدت 12ساعت در اتاقک اتوکلاو قرار داده می شود.

 

در شرایط فشار بخار، پروسه سخت شدن تا زمانی که درجه حرارت به 180° c  و فشار به 12 bar می رسد ادامه می یابد. شن های کوارتز با کلسیم هیدوکسید واکنش داده و کلسیم سیلیکوهیدرات تولید می نماید که این عاملی است که مقاومت بالا و خواص مشهود AAC را بوجود می آورد.

 

از سال 1980 توسعه ای جهانی در مصرف AAC و احداث کارخانجات جدید در آمریکا ، اروپای شرقی ، چین ، بحرین ،روسیه ،هند و استرالیا بوجود آمد. این محصول بطور روز افزونی توســط تولید کنندگان ، معماران و سازندگان خانه استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر ماییلیم که به بروشور ضمیمه و سایت HESS  مراجعه کنید. www.hess-aac.com

 

لازم است اشاره شود که استفاده ازاین بلوک ها در ساخت و ساز در اروپا روبه رشد  است  و بطور جدی قابل توجه، در حالی که امتیاز ایزولاسیون در زمان رشد قیمت انرژی اهمیت  بیشتری می یابد. میزان ساخت و ساز در کشور آلمان و هلند با استفاده از AAC بیشتر از 75% می باشد که درترکیب آن از سیمان، آهک ، سنگ گچ و آنهیدرایت و مقدار کمی پودر آلومینیوم استفاده می شود . تولیدی برابر 1550m3  در روز هشت نفر پرسنل و بین 12-18 kwh انرژی برق نیازدارد که سرمایه لازم از پنج میلیون یورو شروع می شود . ظرفیت این کارخانه از m3200 در روز شروع می شود که می توان تا m32050 افزایش داده شود.  با توجه به full automatic  بودن دستگاه  نیاز به تخصص خاصی نیست ولی حضور مهندس مکانیک باعث افزایش اعتماد به نفس تداوم کار خواهد بود. فضای مسقف برای یک تولید کوچک حدود 3000m2 و تولید بزرگ 12000m2  می باشد. فضای باز برای انبار محصولات 1500m2 الی 10000m2  مورد نیاز است. در ضمن کارخانه ای به ظرفیت 1350m3 در ترکیه در حال تولید است که برای دیدار و مطالعه بهترین مورد می باشد.

 

ویژگی ها و کاربردهای بتن سبک

 

کاربرد: برای استفاده در ساخت دیوارهای باربر، دیوارهای غیرباربر، ساخت اعضایی مانند دودکش و هواکش

 

ویژگیها: 1. عایق حرارتی  2. عایق صوتی 3. دارای خصوصیت حفاظت در برابرآتش

 

سازنده ماشین آلات ،HESS بوده لیکن بخشی از تجهیزات نیز می تواند در داخل ساخته شود.

 

این سیستم بر اساس تکنولوژی tilt-back-tilt که پیشرفته ترین تکنولوژی تولیدی می باشد قرار دارد که مزایای flat-cake وtilt-cake  را باهم در آمیخته است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفاً با شماره تلفن ذیل تماس حاصل نمایید.

 

 

 

دفتر تهران:

 

 

 

خیابان آفریقا – تابان غربی ساختمان اداری تابان پلاک ۱۴، واحد ۲۵ ،طبقه دوم

 

تلفن :    ۶۶۴۰ ۸۸۷۹ - ۰۲۱

 

فاکس :  ۹۳۷۴ ۸۸۲۰ - ۰۲۱

 

ایمیل: [email protected]

 

www.hess-aac.com

 

 

 

بتن های سبک ، بتن گازی ، بتن های اسفنجی ، مصالح ساختمانی ، HESS ، AAC System  ، هبلکس ، HEBLEX ، قطعات بتنی پیش ساخته ، بتن سبک ، بتن هوادار،

 

 

 


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets