دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

فضای سبز و سمپاشی کرج

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 71595

01 مرداد 1401 12:01 البرز -- کرج
ارائه کلیه خدمات فضای سبز د باغبانی و نیز همچنین سمپاشی:بیش از ۲۰ سال تجربه عملی در کنار تحصیلات عال...

تعداد بازدید: 354

دسته بندی: لوازم کشاورزی و باغبانی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات

ارائه کلیه خدمات فضای سبز د باغبانی و نیز همچنین سمپاشی:

بیش از ۲۰ سال تجربه عملی در کنار تحصیلات عالی ضامن ارائه یک کار و عملیات موفق در زمینه فعالیتم بوده، خداوند را شاکرم تا این لحظه به لطف خدا و بکار گیری تجربه و علم روز و نیز همچنین استفاده از ادوات و ماشین آلات تخصصی در امر فضای سبز و باغبانی و همچنین بکارگیری سموم و نهاده های اورجینال اصلی که عمدتا مربوط به شرکت سینجنتا، تراگوسا اسپانیا، یو پی ال هندوستان، توانسته ام بلا استثنا در تمامی پروژه ها و عملیات مربوط به فضای سبز باغبانی و سمپاشی با رضایت مشتری و به تبع رضایت قلبی خودم ادامه راه دهم.

متاسفانه چون از قدیم الیام به صرف اینکه شخصی یک عدد قیچی باغبانی و یا سمپاش موتوری ( که در بازار با قیمت ۵۰۰هزارتومان ) میتوان تهیه نمود، را داشت، خود را باغبان و سمپاش معرفی مینمود و با خرید یک کارتن به اصطلاح سم ۳۰ یا ۴۰ هزار تومانی اقدام به سمپاشی حداقل ۱۰ عدد باغچه مینماید... فارغ ازینکه نه علم این کار را دارد و نه صادقانه از سم و مواد اصلی و اورجینال استفاده مینماید...که نه تنها آفات و بیماری ها را کنترل نمینماید بلکه آسیب جدی نیز به گیاه میرساند و برخی مشتری ها هم صرفا به دلیل اینکه مبلغ پایینی نسبت به کار درست و اساسی پرداخت مینمایند، تمایل زیادی به واءذار کردن کار به اینگونه افراد دارند..

چه بسا در حدود ۳۵ درصد مشتری هایی که برایشان کار انجام میدهیم، اصلاح و ترمیم خرابکاری های افرادی که قبلا مثلا سمپاشی نموده اند، میباشد..!!

اینجانب تقوی دارای مدرک کارشناسی کشاورزی با بیش از ۲۰ سال سابقه و افتخار به اینکه شخصا لباس کار برتن میکنم ،  به مشتری های گرامی اطمینان خاطر میدهم که بصورت اساسی و علمی با بکارگیری کلیه ی ماشین آلات و دستگاه های تخصصی و ادوات مربوطه فضای سبز و باغبانی و سمپاشی را اجرا خواهم نمود.

محدوده کاری کل استان البرز و تهران و در صورت بالا بودن مساحت کاری، در سایر شهرستانها هم خدمات رسانی مینمایم.

تقوی

کارشناس کشاورزی

نظام مهندسی: 708408757

ایمیل: [email protected] 

تلفن تماس:

2749  733  0919


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets