دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ثبت شرکت تجارت الکترونیک

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 71525

01 مرداد 1401 11:46 تهران -- تهران
دنیای به سرعت در حال پیشرفت امروز که با انباشت اختراعات و اکتشافات و تجربیات بشر در طی هزاره های گذش...

تعداد بازدید: 376

دسته بندی: خدمات اداری

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02188888273 ارسال ایمیل

توضیحات

دنیای به سرعت در حال پیشرفت امروز که با انباشت اختراعات و اکتشافات و تجربیات بشر در طی هزاره های گذشته همراه بوده است باعث شده تا نظم عادی علوم و گنجینه دانش بشری دچار نوعی بی نظمی و یا به عبارتی دچار نوعی نظم تازه شود. نظمی که در آن رشته های جدیدی زاده شده و یا مرز میان بسیاری از علوم گذشته، از میان رفته اند. شاید بزرگترین و مهم ترین نمادهای پیشرفت های دوران تازه، ابزاری به نام رایانه و فناوری های نوین اطلاعاتی باشند. این پدیده ها افزون بر این که خود یک شگفتی بزرگ به حساب می آیند، بزرگترین منشأ اثر دیگر جهش های شگفت انگیز نیز بوده اند.

بازرگانی و بازاریابی نیز به همین ترتیب تحت تاثیر واقع شده اند و در شرایطی که مدون شدن خود این مباحث از جمله پیشرفت های سده اخیر به حساب می آیند، مثلثی با حضور بازرگانی نوین، پدیده جهانی شدن اقتصادها و نوزاد نابغه زود رشد دهه های اخیر یا رایانه به وجود آمده است که گرانیگاه این مثلث پدیده دیگری به نام تجارت الکترونیک است.

• تاریخچه تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک (eelectronic-commerce) در سال های ابتدایی دهه 60 میلادی، آن زمانی که شرکت های حمل و نقل و برخی از شرکت های کوچک فروشنده کالاها، تصمیم گرفتند دفاتر بدون کاغذ به وجود آورند،ایجاد گردید؛ در اواسط دهه 70 میلادی نیز توسط کارگروه تأیید استانداردهای بین المللی تأیید شد و با عنوان استانداردی برای تمامی شرکت ها، به آنها معرفی گردید.

با توجه به هزینه های بالای اتصال به شبکه ها در آن زمان به وسیله شرکت های بسیار کمی که آنها نیز اغلب در اروپا و آمریکا بودند، و راحت تر به این شبکه ها دسترسی می یافتند،مورد استقبال قرار می گرفت؛ به دلیل اینکه در آن دهه نه مفهوم طراحی سایت به این شکل رایج بود و نه شبکه جهانی اینترنت مثل امروز در دسترس همگان قرارمی گرفت. اما با شروع دهه 90 میلادی و افزایش مفهوم html و اینترنت، تجارت الکترونیک وارد بعد و دوره ی تازه ای گردید. پس از آن کم کم بسیاری از شرکت های بزرگ اقدام به طراحی سایت هایی برای معرفی خود در دنیای مجازی نمودند و مفهوم فروش از طریق این وب سایت ها از سال 97 میلادی بسیار رواج پیدا کرد.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ولیعصر شمالی، کوچه شریفی، پلاک ۵۵، واحد 13

سایت: kiasabt.com

تلفن: 88888273-021

[email protected]


کلمات کلیدی:

ثبت علامت

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets