دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

سه راهکار برای در امان بودن از الگوریتم فرد

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 70751

01 مرداد 1401 11:46 تهران -- تهران
محتوای باکیفیت تولید کنیدوقتی گوگل سایتهایی با کیفیت پایین رو هدف میگیره، یعنی میخواد مدیران سایتها...

تعداد بازدید: 330

دسته بندی: طراحی سایت

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 22082258 ارسال ایمیل

توضیحات

محتوای باکیفیت تولید کنید

وقتی گوگل سایتهایی با کیفیت پایین رو هدف میگیره، یعنی میخواد مدیران سایتها محتوایی تولید کنند که برای کاربرها مفید باشه، به سوالاتشون جواب بده و در حل مشکلاتشون بهشون کمک کنه. اینها باید هدف شما هم باشه. وقتی محتوای باکیفیت تولید کردید میبینید که رتبه سرچتون به طور طبیعی بالا میره.
اما از کجا باید بفهمیم محتوامون با کیفیته؟ نباید به حس خودتون اعتماد کنید، بلکه محتوا باید با استانداردهای کیفی گوگل منطبق باشه. گوگل راهنماهایی برای وبمسترها آماده کرده که بهشون میگه چی کارها کنند تا گوگل وب سایتشون و ساختارشو بفهمه. در کنار اینها روشهای مخربی که نباید بکار بره هم معرفی کرده. دارکوب مقالات زیادی در مورد فاکتورهای رتبه بندی و بهینه سازی محتوا داره که میتونید مطالعه کنید.

در مورد تبلیغات احتیاط کنید

تبلیغات یکی از حقیقت های زندگی روی اینترنته و مردم هم انتظار دیدنشونو روی سایتها دارن. متاسفانه خیلی از سایتهایی به روشهای فریبنده ای از تبلیغات استفاده میکنند و در نتیجه تجربه کاربری ضعیفی تولید میکنند. گوگل با این بروزرسانی میخواد مدیران سایتها به کمپینها توجه داشته باشند و تجربه باکیفیتی رو برای کاربرانشون فراهم کنند، به همین خاطر به خصوص سایتهایی رو که از روشهای تبلیغاتی خیلی بد استفاده میکنند 
الگوریتم فرد به طور به خصوص سایتهایی رو هدف گرفته که تو محتواشون بیش از حد تبلیغات آوردند یا نمیشه محتوا رو از تبلیغاتش تشخیص داد. اگه میخواهید روی سایتتون تبلیغات داشته باشید، حتما باید معلوم باشه که این تبلیغه، مردمو فریب ندید که روی تبلیغات کلیک کنند و بعد بفهمند تبلیغ بوده. اگه این کارو بکنید رتبه تون مشمول جریمه میشه.
در ضمن توصیه میکنم از پیام های پاپ-آپ روی سایتتون استفاده نکنید. البته این نوع محتوا یا پیام ها مورد هدف فرد نیستند اما در عین حال گوگل گفته سایتهایی که طور از پاپ-آپ استفاده میکنند که باعث میشه محتوا روی گوشی های تلفن زیاد نتونه در دسترس باشه، جریمه میشن. بعضی از انواع پاپ-آپ ها مجازند، به جز این سایتهای کامپیوتری هم آنچنان تحت تأثیر پاپ-آپ قرار نمیگیرند اما چون پاپ-آپ ها در اغلب مواقع تجربه کاربری رو ضعیف میکنند بهتره از همه نوعش دوری کنید.

بک لینکهاتونو بررسی کنید

در روزهای اول گوگل، یکی از روشهای ساده ای که میشد حداکثر رتبه سایت رو در نتایج سرچ تعیین کرد از روی تعداد سایتهایی بود که بهش لینک داده بودند. این باعث شد یه صنعتی بوجود بیاد و یه سری سایتها فقط با هدف لینک دادن به سایر سایتها ایجاد شدند تا بتونن رتبه سرچ اونها رو به طور مصنوعی بالا ببرند. 
وقتی الگوریتم های گوگل هوشمندتر شدند، این نوع سئو دیگه مؤثر نبود و همونطور که تو این بروزرسانی آخر دیدیدم، الآن دیگه این کار رتبه سایت رو پایین میاره. متاسفانه احتمال داره حتی خودتونم درخواست لینک نداده باشید، مثلا دایرکتوری های مشاغل از طبقه های مختلف سایتها رو فهرست کردند. 
برای اینکه بخاطر لینک گرفتن از این نوع سایتها جریمه نشید، هر چند وقت یکبار با ابزارهایی مثل SEMRush’s Backlink Audit بک لینکهاتونو چک کنید. این ابزارها نشون میدن که چه سایتهایی به سایت شما لینک دادند. اگه بینشون به سایت مشکوکی برخوردید که براتون آشنا نبود یا به حوزه کاری شما مرتبط نمیشد میتونید اون لینکها رو به کنسول سرچ گوگل معرفی کنید تا بدونه اون لینکها رو برای سایت شما در نظر نگیره و رتبه سایتتون تحت تأثیرشون قرار نگیره. 


طراحی سایت دارکوب
تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7 
98-21-22085386 / 98-21-22082258

http://sitedar.com
info [at] sitedar.com


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets