دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

اتیل سیلیکات 40 Ethyl Silicate

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 70386

08 شهریور 1401 10:13 تهران -- تهران
نمایندگی رسمی و انحصاری در ایران. اتیل سیلیکات در صنایع زیر کاربرد دارد: •    صنایع رنگ‌: به عنوان...

تعداد بازدید: 433

دسته بندی: سایر لوازم


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 88172270 ارسال ایمیل

توضیحات

نمایندگی رسمی و انحصاری در ایران.
اتیل سیلیکات در صنایع زیر کاربرد دارد:
•    صنایع رنگ‌: به عنوان یک افزودنی که باعث می‌شود فرایند خشک شدن رنگ در کوتاهترین زمان ممکن صورت بگیرد و همچنین یک لایه ضد آب و ضد حرارت با جلای مقاوم به وجود می‌آورد.
•    صنایع فولاد: در ریخته‌گری به عنوان عنصری از رنگهای جداکننده استتفاده می‌شود و در تولید میله‌هایی که در معرض درجه حرارت بالا هستند به عنوان یک ماده چسباننده کاربرد دارد.
•    صنایع نساجی: به عنوان مکمل ضدچروک در لباس‌های پشمی، به منظور جلوگیری از آب رفتگی و چروکیدگی قالیچه‌ها، ضد غبار کردن و بالا بردن دوام آنها  و به عنوان اشباع کننده الیاف پارچه استفاده می‌شود.
•    معماری: برای تولید مصالح ساختمانی ضدآب، پرداخت سطوح رنگ شده، اشباع بتن به منظور کاهش منافذ آن و دادن خاصیت سیلیکوناتی و ضد اسیدی به سیمان.
•    صنایع شیشه و سرامیک: به منظور افزایش شفافیت عدسی‌ها و شیشه عینک‌ها، مورد استفاده در لایه شکست نور در حباب‌های استوانه‌ای، به عنوان یک عامل چسباننده برای ساخت و تولید مواد سرامیکی در جهت بالا بردن مقاومت آنها در برابر محیط‌هایی که خورندگی زیاد دارند، همچنین برای افزایش قابل توجه قدرت مکانیکی، خواص دی الکتریکی و مقاومت آنها در برابر حرارت و در نهایت برای تولید موادی که بتوانند تا دمایc°1750 درجه سانتیگراد و  وزن kg/sm3 127 مقاومت کنند.
سیلیکون مجارستان، ساخت اروپا، آکوا پروف، عایق نانو، عایق رطوبتی، یونی سیل، پایه آب


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets