دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

درمان پای پرانتزی در کودکان و بزرگسالان

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 70057

01 مرداد 1401 11:46 تهران -- تهران
کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز باتیس پای پرانتزی (ژنو واروم) در کودکان در حالت ایستاده هنگامی که قوز...

تعداد بازدید: 262

دسته بندی: پزشکی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09120742847 ارسال ایمیل

توضیحات

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز باتیس

پای پرانتزی (ژنو واروم) در کودکان

در حالت ایستاده هنگامی که قوزک های داخلی کنار هم قرار می گیرند اگر ساق ها کمانی شکل باشند زانوها از هم فاصله میگیرند که اصطلاحا به آن پای پرانتزی می گویند و بسته به شدت بیماری مقدار آن متفاوت است .پای پرانتزی در نوزادان تا سن 2 سالگی با درجاتی طبیعی است و حداکثر مقدار آن در سن 12-18 ماهگی یعنی زمانی که کودک شروع به راه رفتن می کند می باشد. این عارضه علل مختلفی مثل راشیتیسم، بیماری بلانت،شکستگی های خوب جوش نخورده،اضافه وزن و ... دارد.

زانوی پرانتزی در صورت درمان نشدن باعث ابتلا کودک به آرتروز زانو یا لگن می شود.به علاوه اهمال در درمان این بدشکلی بر تمام سال های زندگی بیمار سایه می افکند، چرا که زانوی پرانتزی راه رفتن، نشستن و ایستادن را دشوار می سازد و در دراز مدت موجب ایجاد درد در سایر بخش های اندام تحتانی و حتی ستون فقرات می شود.

یکی از راه های درمان و جلوگیری از تشدید این عارضه استفاده از کفش طبی مخصوص و انواع زانوبند و بریس های مخصوص  می باشد که در کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز باتیس با توجه به نوع و شدت عارضه طراحی و ساخته می شود.

متخصصین ما در کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز باتیس به پشتوانه سال ها تجربه و با استفاده از متد روز دنیا بهترین و مناسب ترین راهکارهای درمانی را پس از معاینه و بررسی دقیق علائم و عوارض بیماری برای درمان زانوی پرانتزی و همچنین سایر عارضه های عضلانی-استخوانی  ارائه می دهند.

آدرس : تهران - میدان ولیعصر – خیابان ولدی – روبروی بیمارستان فیروزگر- پلاک 25 – واحد 18

تلفن :

09217658843

09120742847


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets