دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

آشنایی با لانگ بیچ ، کالیفرنیا

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 67864

01 مرداد 1401 12:01 تهران -- تهران
لانگ بیچ یکی از شهر های کالیفرنیا است که جمعیتی حدود نیم میلیون نفر دارد . این شهر در جنوب دون تان ا...

تعداد بازدید: 377

دسته بندی: تور

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید ارسال ایمیل

توضیحات


لانگ بیچ یکی از شهر های کالیفرنیا است که جمعیتی حدود نیم میلیون نفر دارد . این شهر در جنوب دون تان ال ای (Downtown L A ) قرار دارد . از مرکز لس آنجلس تا مرکز لانگ بیچ ، 24 مایل فاصله است . شهر لس آنجلس و لانگ بیچ از طرف بندرگاه سن پدرو با یکدیگر مرز مشترک دارند .  لانگ بیچ بیشتر به خاطر منظره های آبی اش شناخته شده است . از جمله این منظره ها می توان به کشتی ملکه و آکواریوم اقیانوس اطلس اشاره کرد . این شهر شش امین شهر بزرگ ایالت کالفرنیا است . با اینکه شهر به جوامع مدرنیسم در ارتباط است ولی همواره جامعه کوچک ارتباطی خودش را به صورت سنتی نگه داشته است . به طوری که اکثر ساکنان شهر همدیگر با می شناسند . در ادامه این مطلب به کار هایی که شما در لانگ بیچ باید انجام دهید اشاره می کنیم .

دیدن از کشتی ملکه ماری

این کشتی غول پیکر یک اقیانوس پیمای کلاسیک است که در جنگ جهانی دوم در خدمت نیروی دریایی بوده است . حالا این کشتی به یک هتل خاص تبدیل شده است که توریست های زیادی را به خود جذب می کند . هر شب بر روی این کشت مهمانی هایی برگذار می شود . در کنار این کشتی یک زیردریایی روسی به نام عقرب وجود دارد که آن هم یادگاری ار دوران جنگ سرد است .

بازدید از آکواریوم اقیانوس اطلس

این آکواریوم زیبا در بندر رنگین کمان قرار دارد و زیستگاه 12 هزار گونه جانوری می باشد . شما می توانید در آکواریم پنگوئن ، شیر دریای ، فک و حتی کوسه ها و نهنگ قاتل نیز پیدا کنید .

بازدید از ساحل

در تمام 4 مایل ساحل ، موج شکن قرار دارد تا توریست ها از خطر موج های مزاحم در امان باشند . همچنین پدر و مادر ها با خیال راحت می توانند فرزندان خود را داخل آب ببرند بدون اینکه از غرق شدن آنها بترسند . شما می توانید در طول ساحل اسکیت ، دوچرخه سواری و یا حتی اگر توانایی دارید کایت بردینگ هم امتحان کنید .

http://www.parsiangasht.com


کلمات کلیدی:

تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets