دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

دستگاه لوکس ضدعفونی کننده دست تمام اتوماتیک ساخت ایتالیا با تکنولوژی اتمایزر و بدون نیاز به آبکشی

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 67837

01 مرداد 1401 12:01 تهران -- تهران
دستگاه های گروه تکنوپاک چه مزیت و تفاوتی دارند؟نباید این دستگاه را با دیسپنسرهای اتوماتیک (جای مایع...

تعداد بازدید: 580

دسته بندی: تجهيزات پزشكي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09130541058 ارسال ایمیل

توضیحات

دستگاه های گروه تکنوپاک چه مزیت و تفاوتی دارند؟


نباید این دستگاه را با دیسپنسرهای اتوماتیک (جای مایع دارای حسگر) اشتباه گرفت، زیرا دیسپنسرها که صرفا مایع یا ژل را می‌چکانند، قیمتی به مراتب پایین‌تر، مصرفی بالاتر، طول عمر به مراتب پایین‌تر، و خرابی بسیار بیشتری دارند. دیسپنسرها عموماً پس از مدتی استفاده، به دلیل تحلیل فنر مورد استفاده در آنها، میزان مایع بیشتری را نسبت به تنظیم اولیه می‌چکانند و البته پس از آن هم به مرور دچار نشتی می‌گردند. این موجب اسراف در مصرف مایع، و نیاز به هزینه‌ی تعمیر خواهد شد. در دستگاه های گروه تکنوطب، با توجه به استفاده از شیر باکیفیت برقی (به جای شیر فنری)، مشکلات نشتی و بر هم خوردن تنظیم وجود ندارد و صرفه‌جویی قابل‌توجهی از این طریق صورت خواهد پذیرفت. ضمن اینکه در این دستگاه، خروج مایع به صورت اسپری حالتی پیوسته دارد و در نتیجه می توان با توجه به نیاز، میزان دقیق‌تری از مایع را مصرف کرد و همانند بطری‌های حاوی مایع یا دیسپنسرها، در هر نوبت استفاده، لزومی به دریافت حجم مشخصی مایع (که می‌تواند تا حدود زیادی مازاد نیاز باشد) نیست. 


در کنار این، در بیمارستان‌ها عموماً از بطری‌های نیم یا یک لیتری مایع استفاده می‌شود که علاوه بر تولید زباله‌ی پلاستیکی، نیاز به هزینه کردن قیمت این بطری‌ها در هر نوبت است. اما در دستگاه های گروه تکنوطب، با توجه به امکان مصرف مایع در حجم‌ها بالاتر (مثلاً 5 یا 20 لیتری)، در قیمت نیز صرفه‌جویی می‌گردد. 


در مجموع، این دستگاه ها می‌توانند با توجه به موقعیت استفاده، در حدود 35 الی 45 درصد صرفه‌جویی در هزینه‌ی نهایی (شامل صرفه‌جویی در مصرف مایع و نیز هزینه‌های جانبی) ایجاد کنند و خرابی خاصی نیز ندارند. با توجه به قیمت مایع مصرفی، این صرفه‌جویی منجر به بازگشت سرمایه‌ی خوبی به خصوص در مورد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خواهد شد.

https://t.me/cleantech


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets