دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

شقاق مقعد یا فیشر در زنان باردار

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 66963

01 مرداد 1401 12:01 تهران -- تهران
فیشر یا شقاق مقعد بیماری مزمنی است که معمولاً در افراد جوان‌ تر دیده می‌شود؛ بخصوص زنانی که باردار ه...

تعداد بازدید: 355

دسته بندی: پزشکی

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 02122761600 ارسال ایمیل

توضیحات

فیشر یا شقاق مقعد بیماری مزمنی است که معمولاً در افراد جوان‌ تر دیده می‌شود؛ بخصوص زنانی که باردار هستند یا دوران بعد از بارداری را تجربه می‌کنند. این بیماری به صورت یک زخم کهنه و خوب نشدنی است که معمولاً لبه‌ های برجسته و کف سفیدی دارد که حالت زخم آن به صورت تکمه پوستی نمایان گر می‌شود.
شقاق با سوزش و درد شدید در حین دفع و یا یکی دو ساعت بعد از دفع بروز می‌کند و حتی ممکن است در حین دفع چند قطره خون روشن نیز خارج شود که این هم حکایت از بیماری شقاق است. از سوی دیگر ممکن است بیمار در حین دفع هیچ مشکلی نداشته باشد، اما بعد از آن تا چند ساعت در ناحیه مقعد دچار درد و سوزش باشد. همچنین احتمال بروز همورویید  نیز در دوران بارداری افزایش می یابد که در زیر به اختصار توضیح داده خواهد شد . شقاق در قسمت خلفی شایع تر از بخش قدامی می باشد زیرا خونرسانی این بخش ضعیف تر است.
هزینه و قیمت درمان شقاق در بارداری
برای دریافت دارو و ویزیت اولیه بیمار یک بار هزینه ویزیت متخصص جراحی را پرداخت می کند و در صورتی که نیاز به جراحی با لیزر و یا لیزر درمانی شقاق داشته باشد از یک میلیون تومان به بالا هزینه درمان با لیزر می شود.
لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر و انتخاب بهترین و جدیدترین روش درمان شقاق و هزینه های مربوط به درمان شقاق به سایت    dr-saadati.ir    مراجعه کنید


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets