دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ضدعفونی کننده وین اکساید15(برپایه پراستیک اسید)

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 66186

01 مرداد 1401 11:45 تهران -- تهران
عرفی شرکت پاکروپارت – بازار صنایع غذاییشرکت دانش محور پاکروپارت با ارایه راه‌حل‌های نوین و فن‌آورانه...

تعداد بازدید: 458

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09371776301 ارسال ایمیل

توضیحات

عرفی شرکت پاکروپارت – بازار صنایع غذایی

شرکت دانش محور پاکروپارت با ارایه راه‌حل‌های نوین و فن‌آورانه بر مبنای تحقیقات کاربردی برای حل مسایل سلامت و بهداشت جامعه از طریق تولید خلاقانه محصولات شوینده و ضدعفونی کننده‌های تخصصی و عرضه آن به صنایع غذایی، پزشکی، دام و طیور و مصارف عموم در تمام کشور و نیز با نگاه ورود به بازارهای خارجی فعالیت دارد.

وین‌اکساید15 – ضدعفونی‌کننده برپایه پراستیک اسید 

Vinoxide 15

وین اکساید یک محلول گند زدا و ضدعفونی کننده بر پایه پر اکسی استیک اسید ( پراستیک اسید PAA ) است که به منظور ضدعفونی سطوح در تماس با مواد غذایی همچون مخازن، خطوط لوله، پرکن ها، پاستوریزاتور ها، تجهیزات آسپتیک به صورت CIP و COP مورد استفاده قرار می گیرد. پراستیک اسید یک ضدعفونی کننده بسیار ایمن است و به علت نداشتن باقیمانده خطرناک به عنوان یک ضدعفونی کننده بدون نیاز به آبکشی از طرف FDA مورد تایید قرار گرفته است. استفاده از این ضدعفونی کننده قدرتمند در پایان شستشو سبب اطمینان خاطر از یک فرایند CIP مطمئن و کنترل آلودگی های میکروبی می گردد. این محصول بر روی انواع میکرو ارگانیسم ها همچون باکتری ها، قارچ ها، کپک و مخمر و ویروس ها موثر است.

دتوسپت D3- شوینده قلیایی خطوط CIP

Detosept D3

دتوسپت D3 یک شوینده قلیایی پودری است که به منظور شستشوی خطوطCIP و تجهیزات کارخانجات لبنی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول نسل جدیدی از شوینده های قلیایی است که جایگزین مناسبی برای هیدروکسید سدیم بوده و فاقد معایب شوینده های سنتی است. دتوسپت عملکرد فوق العاده ای بر روی چربی ها  و پروتئین ها داشته و استفاده از آن در مسیر های سرد و گرم و خطوط لوله و همچنین تجهیزات و تانک ها پیشنهاد می شود.

دتوسپتD5 - شوینده اسیدی خطوط CIP

Detosept D5

دتوسپتD5، یک شوینده اسیدی مناسب به منظور رسوب زدایی و رفع رسوبات معدنی همچون سنگ شیر و سنگ آهک است که در کارخانجات صنایع لبنی جایگزین اسید نیتریک می‌شود. این محصول همچنین می تواند به منظور خنثی سازی باقیمانده شوینده قلیایی در خطوط تولید مورد استفاده قرار گیرد. شوینده اسیدی دتوسپتیک نقش مهمی در جداسازی بیوفیلم ها و ماکروکلونی باکتری ها از روی سطوح داشته و با استفاده از ترکیبات ویژه، خورندگی را بر روی سطوح کنترل می نماید.



تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets