دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

ویزای شینگن

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 65486

01 مرداد 1401 11:45 تهران -- تهران
ویزای شینگن...

تعداد بازدید: 550

دسته بندی: ویزا،پاسپورت

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09358882362 ارسال ایمیل

توضیحات

ویزای شینگن

ویزای شینگن سندیست که با صدور آن به وسیله ی مقامات مربوطه برای اشخاصی که علاقمند به سفر و یا بازدید از کشورهای عضو شینگن هستند ؛ این امکان را ایجاد میکند.


محدوده ی شینگن متشکل از 26 کشورست که طبق قراردادی توافق کرده اند تا ساکنینشان در دیگر کشورهای عضو شینگن همچون کشوری آزاد تردد  داشته باشند.
22 کشور از این مجموعه ی 26 عددی عضو اتحادیه اروپا و 4 کشور دیگر آن عضو انجمن تجارت آزاد اروپا یا همان (EFTA) هستند.


محدوده شینگن اکثر مناطق این قاره سبز را در بر میگیرد به جز انگلستان ، رومانی ، بلغارستان ، کروواسی ، قبرس و ایرلند که امید است به زودی به این مجموعه ملحق شوند. در این میان کشورهایی از جمله : نروژ ، ایسلند ، سوئیس و لیختنشتاین هستند که با وجود اینکه عضو اتحادیه اروپا نیستند ولی جزئی از کشورهای شینگن محسوب میشوند و سیاست تردد آزاد را محترم می شمارند.

انحادیه اروپا VIS(ویزا اینفورمیشن سیستم) یکی از عظیم ترین بانکهای اطلاعاتی جهان است که از سال2007 شروع به فعالیت خودکرده است؛که از طریق آن میتوان به اطلاعات تمامی متقاضیان ویزای شینگن از هر کشوری دستیابی پیداکرد.
در پاسخ به این سوال که چه کسانی برای تردد در کشورهای عضو شینگن، به ویزای شینگن نیاز دارند باید گفت که، تمامی کشورهایی که عضو شینگن نیستند نیاز به اخذ ویزای شینگن دارند. البته برخی کشورها از این قانون مستثنی بوده و با وجود اینکه عضو کشورهای این حوزه نیستند نیازی به اخذ ویزا برای تردد در محدوده شینگن را ندارند.
با اخذ ویزای شینگن سفری به یادماندنی و مطمئن به کشورهای شینگن داشته باشید.


  • ویزای عادی شینگن یا همان USV:

با توجه به چگونگی و هدف مسافرت، اقسام متفاوتی از ویزای شینگن وجود دارد. با اخذ این ویزا می توانید جهت ترانزیت و یا اقامت در کشورهای عضو شینگن در بازه زمانی مشخص از آن بهره ببرید.
با توجه به این موضوع ویزای عادی خود به سه دسته B,A و C تقسیم می شود.

  • ویزای شینگن نوع A :

این نوع ویزا به دارنده ی آن اجازه می دهد تا در محدوده فرودگاهی وارد شده و جهت تغییر پروازش به مقصد مشخص دیگری اقدام نماید.

  • ویزای شینگن نوع B :

ویزای نوع B به شما این اجازه را می دهد تا برای مدت زمان نهایتاً 5 روز در کشورهای عضو شینگن تردد داشته باشید. در صورتی که کشور مقصد عضو کشورهای شینگن نباشد. این ویزا تنها به منظور ترانزیت صادر میگردد؛ نه برای اهداف تجاری ، گردشگری و یا حتی دید و بازدید.

  • ویزای شینگن نوع C :

این نوع ویزا برای بازه زمانی کوتاهیست که نهایتا به 90 روز می رسد و به دارنده اش این اجازه را می دهد تا با توجه به اعتبار ویزا و هدف سفرشان به کشورهای شینگن تردد نمایند؛ که خود به سه دسته تقسیم می شود:
یکبار ورود ، دوبار ورود و چندبار ورود
ویزای یکبار ورود:
که به دارنده آن اجازه ورود به محدوده شینگن را تنها و تنها برای یکبار می دهد.
ویزای دوبار ورود:
دارنده ی این ویزا اجازه دارد تا دوبار وارد حوزه ی شینگن شود ، بدین معنا که می تواند وارد شود، خارج شود و مجدد وارد شود که پس از آن ویزا منقضی می گردد.
ویزای چندبار ورود :
که دارنده اش را برای ورود و خروج های متعدد مجاز می کند ، البته برای بازه زمانی 90 روزه در نصف سال که از لحظه ورودش به محدوده شینگن محاسبه می شود.

کشورهایی که مسافر پس از اخذ ویزا می تواند به آنها وارد شود شامل: اتریش ، بلژیک ، جمهوری چک ، دانمارک ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، لهستان ، ایسلند ، ایتالیا ، لیتوانی ، لتونی ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، نروژ ، مجارستان ، پرتغال ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، سوئد و سوئیس می شود.

  • ویزای معتبر منطقه خاص (تعیین شده):

این نوع از ویزا به شما اجازه ی سفر تنها به کشور صادر کننده ی ویزای شینگن را می دهد یا در برخی موارد بعضی از کشورهای دیگر شینگن که در ویزای مربوطه لحاظ شده. به غیر از کشورهای لحاظ شده در این ویزا ، الباقی کشورهای شینگن اجازه ورود به مسافر نمی دهند.

  • ویزای شهروندی (ملی):

ویزای شهروندی برای موارد خاصی چون کسانی که قصد تحصیل ، کار و یا اقامت دائم در یکی از کشورهای عضو شینگن را دارند ، صادر می شود.این ویزا می تواند به صورت یکبار ورود نیز برای کسانی که قصد اقامت و یا کاری مشخص را برای مدتی معلوم دارند و پس از آن قصد بازگشت به کشورشان را دارند صادر شود .

 

ویزای شینگن خود را به مشاورین و متخصصین حرفه ای بسپارید.افرادی که به دنبال دریافت ویزای شینگن فوری میباشند نیز با فراغ بال این مهم را به افراد مجرب در این زمینه بسپارند تا با کمترین دغدغه و اتلاف وقت ویزای شینگن خود را در دست بگیرند.



تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets