دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

قیمت خرید نيرو سنج / گيج نيرو قابل حمل Portable Force Gauge

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 64893

01 مرداد 1401 11:45 تهران -- تهران
نیروسنج ابزاری است که به منظور اندازه گیری نیرو به وسیله آزمایش های کشش و فشار با دقت بالا و پاسخ ده...

تعداد بازدید: 400

دسته بندی: لوازم مهندسي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 88193206 ارسال ایمیل

توضیحات

نیروسنج ابزاری است که به منظور اندازه گیری نیرو به وسیله آزمایش های کشش و فشار با دقت بالا و پاسخ دهی سریع به کار می رود. نیروسنج ها در صنایع مختلف نیروگاهی، آزمایشگاهی، خودروسازی و بازرسی جهت مصارف آزمایشگاهی، کنترل کیفیت، طراحی و مهندسی و واحد های پژوهشی بکار می رود. نیرو سنج ها به دو صورت سنسور داخل و سنسور بیرونی طراحی می شوند، در نوع اول سنسور اندازه گیری نیرو در داخل دستگاه تعبیه می شود، ولی در نوع دوم که بیشتر برای ظرفیت های بالا استفاده می شود، سنسور در خارج از دستگاه می باشد. همچنین در تقسیم بندی دیگر نیروسنج ها به دو دسته عقربه ای و دیجیتال تقسیم بندی می شوند.

 

مرجع تجهیزات ابزار دقیق ایران با ارائه تنوع گسترده ای از انواع گیج نیروی قابل حمل از برند Lutron امکان مقایسه این محصولات را در سایت www.instrucenter.com فراهم آورده است.

 

برخی از نیرو سنج های موجود در سایت Instrucenter.com:

 

نیروسنج ساخت شرکت لوترون:

·         پایه نیروسنج مدل FS-1001

·         نیروسنج دیجیتال مدل FG-5100، مدل FG-5020 و مدل FG-5005

·         نیرو سنج دیجیتال دارای کارت حافظه مدل FG-6005SD، مدل FG-6020SD و مدل FG-6100SD

 

www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.

داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزار دقیق و هیدرولیک و مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت، پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات، از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.

برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.

 

لینک نيرو سنج / گيج نيرو قابل حمل: instrucenter.com/fa/portable-test-equipment/force-torque-test-equipment/portable-force-gauge

 

کلمات کلیدی: فروش نیروسنج,خرید گیج نیرو,قیمت گیج نیرو قابل حمل,خرید اینترنتی نیروسنج,فروش اینترنتی نیروسنج,نمایندگی گیج نیرو,قیمت خرید نیرو سنج,قیمت فروش نیروسنج,خرید آنلاین نیروسنج,فروش آنلاین نیروسنج,گیج نیرو قابل حمل,انواع گیج نیرو,نیروسنج لوترون,گیج نیرو Lutron,فروشگاه اینترنتی ابزار دقیق,مرجع تجهیزات ابزار دقیق,نیروسنج دیجیتال


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets