دوره بازرسی جوش طراحی سایت

10,800 تومان

تأثیر نیروی ذهن بر درمان سلولهای معیوب بدن بیمار: کتاب خواب درمانی جامع

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 64484

01 مرداد 1401 11:45 تهران -- تهران
چاپ نخست کتاب «خواب درمانی جامع (خواب درمانی بیست دقیقه ای)» ، اثر استاد محمدرضا یحیایی است که در پن...

تعداد بازدید: 401

دسته بندی: کتاب

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09373234130 ارسال ایمیل

توضیحات

چاپ نخست کتاب «خواب درمانی جامع (خواب درمانی بیست دقیقه ای)» ، اثر استاد محمدرضا یحیایی است که در پنج بخش اصلی و ۱۷ مبحث، در شهریورماه ۱۳۹۳ منتشر شده است. 
این کتاب در مقایسه با کتاب «خواب درمانی بیست دقیقه ای» چاپ ۱۳۷۶ سومین اثر همین نویسنده، با تغییرات در مقدمه کتاب و دیگر تغییرات، با نام جدید، به چاپ رسیده است. 
در مقدمه جدید، به ماجرای آغاز نوشتن کتاب در چاپ قبلی، و نیز، داستان بهبودی یک خانم مبتلا به سرطان خون، با استفاده از کتاب چاپ قبلی، اشاره شده است. 
موضوع این کتاب، تصویرسازی ذهنی قوی و مثبت در درمان بیماریهای سخت، می باشد. در این روش به سلولهای کارگر بدن، فرمان می دهیم و هر شب تلقین می کنیم، که مراحل بهبودی را انجام دهند. 
«جهت مداوای بیماریهای سخت و ناعلاج، بوسیلۀ تز جدید خواب درمانی، میتوانید خودتان را معالجه نمایید». 
مخاطبان این کتاب، عموم مردم ، مدرسین و دانشجویان خود درمانی ، و بیماران هستند. 
انگیزه انتخاب موضوع این کتاب، به این ترتیب است که بدلیل اینکه ذهن انسان بسیار قوی می باشد . لذا ، نویسنده، بر آن شد که تکنیکهای استفاده کردن از تصویر سازی ذهنی قوی را ابداع نموده ، و برای درمان بیماریهای لاعلاج ، به رشته نگارش درآورد . 
آثار مشابهی در این زمینه وجود ندارد. زیرا، توسط نیروهای ذهنی قوی درونی خود بیمار، بیماریها را ریشه کن می کند . و جهت استفاده برای عموم مردم می باشد را نویسنده به رشته نگارش درآورده است. 
بوسیلۀ این روش نوین که توسط نویسنده ابداع گردیده، شما می توانید خود را در مدت زمان کوتاه، از دست بیماریهای سخت و ناعلاج نجات دهید. در بخش دوم کتاب، به خواب عارفانه وخواب درمانی جامع اشاره شده است . 
در بخش سوم، روش خواب درمانی برای این موارد ذکر شده است: ۱- جوش دادن استخوانهای شکسته. ۲- از بین بردن تومورها و غده های چرکی و سرطانها در بدن. ۳- از بین بردن سنگ کلیه و سنگ مثانه. ۴- فلجی بدن (ام.اس). ۵- کری. ۶- سکتۀ قلبی. ۷- سکتۀ مغزی. ۸- تأمین کردن ویتامینهای بدن. ۹- تأمین کردن اکسیژن لازم بدن (آسم). ۱۰- بیماری عصبی (ناراحتی اعصاب). ۱۱- بیماران روحی. ۱۲- بیماران هموفیلی. ۱۳- میگرن. ۱۴- ترک اعتیاد (سیگار، تریاک، مشروبات الکلی). ۱۵- خود هیپنوتیزم (برای رسیدن به حالت خلسه جهت خود شناسی روحی) . 
در بخش بعدی کتاب، به ۱۲ قانون شفا و نیز تأثیر نیروهای روحی در شفا، پرداخته شده است. 
نخستین چاپ کتاب « خواب درمانی جامع (خواب درمانی بیست دقیقه ای)»، با شمارگان دو هزار نسخه در ۱۹۲ صفحه، به بهای ۱۲ هزار تومان منتشر شده است.-
................................... 
نام کتاب: خواب درمانی بیست دقیقه ای (خواب درمانی جامع). 
نویسنده: استاد محمّد رضا یحیائی. 
چاپ اول : بهار 1376 و ۱۳۹۳، تعداد صفحات: 204. 
شابک: 6- 01- 6282- 964 ، شمارگان: 3000 جلد. 
کلیه حقوق این اثر برای نویسنده محفوظ است. 
نویسنده، صدوچهل (140) کتاب در دست نگارش دارد که به ترتیب تقدیم به چهارده معصوم «ائمه اطهار (ع)» می نماید . باشد که مانند چهارده نور ولایت که همگی نوری واحد می باشند، این کتاب ها هم نوری شوند هم راستا با نور ولایت و جلوی پای روندگان راه ائمه اطهار (ع) را روشن نمایند.
- این کتاب سوّمین(3) کتاب از این مجموعه کتابها می باشد. 
- لازم به ذکر است که، بیش از 1400 مقاله، 140 کتاب، و بیش از 50 اختراع و نوع آوری در زمینه های مختلف، از ایشان به ثبت رسیده و خواهد رسید؛ انشاءالله. 
منبع: سایت استاد محمّدرضا یحیایی- www.mry14mn.com 
https://telegram.me/mry14mn 
https://instagram.com/_u/master_m.r.yahyaei 
خرید حضوری با تعیین وقت قبلی در سعادت آباد- تهران:
۰۲۱۸۸۶۹۲۰۶۵ – ۰۹۳۷۳۲۳۴۱۳۰ 
09373234130 - 02188692065 

برای خرید پستی: (به این صورت که مبلغ کالا و هزینه پست را ابتدا واریز کرده سپس برایتان پست شود) 
برای خرید با تیپاکس؛ (به این صورت که مبلغ کالا و هزینه بسته بندی را ابتدا واریز کرده سپس برایتان پست شود و هزینه حمل را به مامور تیپاکس پرداخت می نمایید) 
برای ساکنین تهران، امکان ارسال پوستر، فیلمها و کتابها، با پیک موتوری فراهم شد. (ابتدا واریز مبلغ کالا، و سپس ارسال کالا و هزینه پیک در مقصد پرداخت می شود).


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets