دوره بازرسی جوش طراحی سایت

6,300 تومان

نحوه شاگردی کردن تلمذ نزد اساتید الهی و بزرگ

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 64477

01 مرداد 1401 11:45 تهران -- تهران
نفوذ در ماوراء علوم (رِخنه در اسرار). نویسنده: استاد محمّدرضا یحیایی. ویراستار: کبری حکیمی. ‏‫۱۶۷صفح...

تعداد بازدید: 480

دسته بندی: کتاب

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09373234130 ارسال ایمیل

توضیحات

نفوذ در ماوراء علوم (رِخنه در اسرار). نویسنده: استاد محمّدرضا یحیایی. ویراستار: کبری حکیمی. ‏‫۱۶۷صفحه. رقعی (شومیز). چاپ نخست: پاییز ۱۳۹۱. ۲۰۰۰ نسخه. شابک: 6-1-92789-600-978 . قیمت:۷۰۰۰۰ریال. با تخفیف 6300 تومان. 

www.mry14mn.com 

https://telegram.me/mry14mn 

https://instagram.com/_u/master_m.r.yahyaei 


* شما در آستانه ورود به جهانی شگفت انگیز و ناشناخته هستید ، یعنی سفر به درون. 

* بیایید همراه نویسنده ، بی نظیرترین رِخنه در اَسرار و نُفوذ در ماوراء علم و حکمت را تجربه کنیم. 

* در این کتاب ، شما با قدرتهای درونی خود که منجر به ارتباط بین علم و حکمت با شما می گردد و باعث دانشمند شدنتان می شود ، آشنا می شوید: 

1. وظایف شاگرد نسبت به استاد. 2. وظایف استاد نسبت به شاگرد. 3. مطلب مهم در مورد استاد و شاگرد. 4. اخلاق علمی دانشمندان. 5. سه نظریه فراگیری علوم. 6. طبقه بندی علوم. 7. فلسفه و اهمیت آن. 8. دعای دانشمندان. 9. حق عالم. 10. مرگ علما. 11. همنشینی با علما و گفتگوی با آنها. 12. پرسش از عالم و مذاکره با او. 13. بذل علم. 14. نهی از ندانسته گفتن. 15. کسی که ندانسته عمل کند. 16. روش بکار بستن علم. 17. کسی که از علم خود معیشت خورد و بدان بنازد. 18. لزوم حجت و ثبوت مسئولیت برعالم. 19. فضل علم و عالم. 20. روایت کتب و حدیث و فضل نوشتن و اخد به کتب. 21. داستان عبرت آموز دیدار حضرت موسی (ع) با حضرت خضر (ع). 22. سیرۀ لقمان حکیم. 23. کلاس درس حضرت امام جعفر صادق (ع). 24. در جستجوی استاد. 25. حضرت امام جعفر صادق (ع) ، مغز متفکر جهان شیعه. 26. آگاهی و اِشراق. 27. معجزۀ عشق. 28. هدف در زندگی. 29. تعلیم و تربیت در سیرۀ ائمۀ اطهار (ع). 

* با فعال کردن نور کشف شهود خود ، می توانید مستقیماً از انوار علم و حکمت الهی ، کسب فیض نمایید. 

* با خواندن و عمل کردن به دستورات این کتاب ، شما هم می توانید رخنه در اسرار کنید ، یعنی نفوذ در ماوراءعلوم. 


موضوع کتاب ، نفوذ در ماوراء علوم ، نفوذ در قلب سلیمِ (مخزن اسرار) یک استاد و نحوه شاگردی کردن است. اگر می خواهید درون هر علمی نفوذ کنید باید یکسری کارهایی را قبل و بعد از آن انجام دهید که این کتاب به آن می پردازد. در این کتاب ، بررسی کاملی جهت فراگیری اخلاق عِلمی دانشمندان بعمل آمده است . همچنین این کتاب محور کار خود را روی وظایف استاد نسبت به شاگرد و همینطور وظایف شاگرد نسبت به استاد قرار داده است. با خواندن و عمل کردن به دستورات و احادیث این کتاب ، شما هم می توانید ، رِخنه در اَسرار و نُفوذ در ماوراء عُلوم این جهان پهناور ، که خداوند حَکیم در سینه انسانهای طالب علم و فضیلت به ودیعه نهاده ، بنمایید. و حتی پا را فراتر نهاده ، و از طریق نور کشف شهود ، مستقیما ً از اَنوار عِلم و حِکمت الهی ، کسب فیض نمایید. 


خداوند کالبد عاطفی را برای رابطه انسان با خدا و شاگرد با استاد خلق نموده است. انسان برای درک بهتر رابطه عاشقانه با خدا باید روابط والای عشق الهی میان استاد و شاگرد را تجربه کند. جلد اول این کتاب پیش نیاز جلد دوم است. در جلد اول با ضرورت شناخت وظایف متقابل استاد و شاگرد ، تفسیر داستان عبرت آموز حضرت موسی(ع) و حضرت خضر(ع) ، امام جعفرصادق(ع) معلمِ انسانها ، و... آشنا می شوید ؛ پس از کسب این پیش زمینه ، در جلد دوم ، زندگی نامه شیخ بهایی و ملاصدرا ، شمس و مولانا ، امام صادق(ع) و جابر بن حیان ، و حضرت محمّد(ص) و امام علی(ع) ، از زاویه جدیدی نگاشته خواهدشد. انشاءالله. 


از جمله اهداف اصلی کتاب عبارت است از: می فهمیم ، انسان باید خود را به بالاترین سطوح و میزان هایی به ترتیب سطح ظرفیتی ، معرفتی(عرفان ، شناخت) و علمی ، برسد. فقط دانش اندوزی کافی نیست. اگر فردی مدرک تحصیلی بلندمرتبه ای بگیرد مغرور می شود ، زیرا استاد نداشته است که ظرفیت و معرفت به او بدهد و یک دفعه به او علم داده است. قبل از اینکه شاگردی کسب علم و دانشی کند و مدرکی بگیرد که در نهایت به غرور بیجا بیانجامد ، باید به او ظرفیت و معرفتی داد و از ابتدا پی و پایه او را درست چید. شاگردان ، دانشجویان ، و طلبه ها قبل از رسیدن به علم و دانش و مغرور شدن باید ظرفیت بالا (دریا دل) و معرفت (خودشناسی ، خداشناسی) داشته باشند تا اگر صاحب علم و دانش شدند به آن عمل صالح و سالم کنند و در راه رضای خدا از آن استفاده کنند. اگر به طور مستقیم دانش اندوزی کنند ، به احتمال زیاد مغرور شده و به بیراهه می روند ، و از دانش خود علیه انسانیت استفاده می کنند. اما اشخاصی که ابتدا ظرفیت و معرفت کسب کرده اند ، از علم و فناوری برای خدمت به بشریت استفاده می کنند. ما نمی خواهیم دانشمندان متخصص خائن به بشریت پرورش دهیم ، بلکه دانشمندانی که به انسانیت کمک می کنند ، می خواهیم. 


مخاطبان اصلی این کتاب: تمام دانشجویان ، شاگردان، هنرجویان ، دانش آموزان ، معلمان، اساتید و مربیان است. 


ویژگی خاص این اثر ، جامع بودن این اثر است ؛ به این معنی که به موضوعات کتاب از منظر خدا ، پیغمبر(ص) ، امامان(ع) ، اولیاءالله ، حکما ، بزرگان و اساتید پرداخته شده است. 

بینش و درک مخاطبان از این اثر ، مخاطبان محترم با درک صحیح کتاب به بینش جامع بودن می رسند. در می یبابند که نباید مغررو شوند و باید خدمت صادقانه و خالصانه در راه رضای خدا بکنند. اگر فرد شاگرد باشد ، باید به استاد احترام بگذارد و خالصانه به سمت کسب علم برود. اگر فرد استاد باشد ، باید صادقانه و خالصانه و برای رضای خدا به شاگردانش ظرفیت و معرفت و علم و عمل را آموزش دهد. استاد یحیایی (نویسنده) در زمینه تز جامع می گوید: 

کمترین مزایای زندگی «جامع» همانا احساس امنیت و آرامش و توانایی در مقابل مشکلات می باشد. همچنین با واردشدن به زندگی «جامع» دیگر وقتی برای کارهای غیر ضروری و مخصوصاً گناه کردن ، نمی ماند . زیرا برنامه ریزی زندگی تان در دستان خودتان می باشد ، نه در دستان دیگران. افراد «جامع» همیشه در یکی از وضعیتهای زیر بسر می برند: «آموزش دیدن ، تدریس کردن ، تحقیق کردن ، بررسی کردن ، تفکر کردن ، تعمق کردن ، تدبّر کردن ، کسب عِلم و دانش و معرفت ، مطالعه کردن ، تجربه کردن ، نُت برداری ، نوشتن تجربیات عِلمی و عَملی خود ، عمل کردن به عِلم خود ، و...». تجربه ثابت کرده است ، افراد «جامع نگر» به امورات زندگی دنیوی و اُخروی بیشتر از دیگران مُسلط بوده و توسط مهارتشان ، بیشترین موفّقیت را کسب نموده اند ؛ زیرا ، از آگاهی و دانش و تجربه بیشتری برخوردار بوده و کمتر دچار اشتباه می شوند. افراد «جامع نگر» هیچگاه از کسی و یا چیزی ایراد نگرفته و مشکلات خودشان را روی دوش دیگران نمی اندازند ؛ زیرا آنها معتقدند که: «برای مشکلات خود ، یا راهی خوب پیدا خواهم کرد ، و یا راهی مناسب خواهم ساخت.» 


رویکرد نویسنده اثر ، بالابردن شعور الهی و انسانی شاگردان است. انسانها دارای چنین شعوری هستند ، به همین دلیل این کتاب نوشته شده است و از سالها قبل در کلاسهای استاد یحیایی (نویسنده) تدریس شده است. انسان می تواند به بالاترین سطح توانایی و ظرفیت خودش ارتقاء یابد و انسان ها به توانایی های خودشان پی ببرند. انسان باید بدون پیش داوری و قضاوت ، از منظرهای مختلف و زوایای دیگری بدون برخورد مستقیم با آنها ، و بدون دخل و تصرف در آنها ، به موضوعات نگاه کند. 


بازخورد خوانندگان: شگفت زده شده اند. خوانندگان ، درون یک انرژی وارد شده اند که این نیرو آنها را به سمت کسب دانش و معرفت برده است و می خواهند از این پس ، عمل کنند انجام دهند و فعالیت شان را بیشتر کنند ، وقت شان را به بطالت نگذرانند و پیشرفت کنند. 


نگاه آسیب شناسی: یحیایی تحقیقاتی که کرده ، به این نتیجه رسیده است که انسان ها از همان پایه (کودکی) با علم جامع آشنا نبودند ، برای همین دنیا رو به سوی آرامش و امنیت نرفته است بلکه همراه با پیشرفت فناوری ، جنگ و خونریزی و ناامنی و فساد و فحشا و ترس از آینده ، گریبان گیر بشر شده است. 


پیشنهاد نویسنده: 

اگر کتاب «نفوذ در ماوراء علوم (رخنه در اسرار)» توسط وزارت خانه های آموزش و پرورش و آموزش عالی برای تدریس به تمامی افراد در سنین مختلف داده شود ، مطمئناً کارایی خودش را در سرتاسر جامعه نشان خواهد داد. زیرا دانش آموزان و دانشجویان زمان حال ، مهندسین و معلمین و دکترها و مدیران فردای جامعه می باشند. همچنین ، اگر معلمین و اساتید محترم بتوانند ابتدا خودشان با این نحوة تدریس آشنا شوند ، مطمئناً تغییر و تحولات خوب و سازنده ای در سرتاسر جامعه آشکار خواهد شد ؛ انشاءالله. 


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets