دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

پمپ آب پنتاکس PM45

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 64399

01 مرداد 1401 11:44 تهران -- تهران
پمپ پنتاکس PM45 از خانواده پمپ های سانترفیوژی تک پروانه می باشد، این پمپ کاملا بی صدا و مناسب برای س...

تعداد بازدید: 371

دسته بندی: سایر مشاغل

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 33956604 ارسال ایمیل

توضیحات

پمپ پنتاکس PM45 از خانواده پمپ های سانترفیوژی تک پروانه می باشد، این پمپ کاملا بی صدا و مناسب برای سامانه های خانگی، کاربردهای صنعتی آسان، باغبانی و انتقال مایعات و تخلیه منابع می باشد ؛ این پمپ آب تک پروانه با یک منحنی بسیار مسطح در جهت ضمانت فشار ثابت و دائمی و براساس یک نسبت قابل توجه میان کارایی و بازده مورد نیاز طبقه بندی شده اند.

پمپ آب پنتاکس PM45 بسیار کم حجم و کارآمد می باشد، این پمپ آب با یک پروانه خورشیدی از جنس برنز و شفت استیل در مقابل رسوبات مقام می باشد، تکنولوژی بالایی که در ساخت پمپ آب Pentax به کار رفته باعث گردیده که این پمپ بسیار نرم و بدون صدا فعالیت کند. الکتروموتور پمپ آب پنتاکس تک پروانه با دور موتور 2900 RPM کار می کند که باعث گردیده از این پمپ آب به صورت متناوب استفاده گردد. طراحی نوع سرپمپ، در پمپ پنتاکس موجب آن شده که هواگیری در آن بسیار آسان و راحت و در ضمن نیاز به این امر به حداقل ممکن برسد. نکته مهم در نصب پمپ پنتاکس این است که حتماً باید سایز شیر آلات مکش و دهش نصب شده روی این پمپ آب با سایز ورودی و خروجی آن یکسان باشد.

اگر در صدد جایگزینی مناسب جهت پمپ پنتاکس PM45 هستید می توانید از برندهای لوارا، ابارا، داب، کالپدا، پدرولا، گراندفوسو سایر بهره ببرید.

گروه مستر با عنوان نماینده فروش پمپ آب پنتاکس اعلام می نماید که این نوع از پمپ آب پنتاکس، از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد، لذا خرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

پمپ آب پنتاکس مدل PM45 با یک سال گارانتی به قیمت 2,079,000 ریال می باشد.

این محصول ساخت کشور ایتالیا می باشد.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets