دوره بازرسی جوش طراحی سایت

200 تومان

صافی های یکبار مصرف (تی بگ فیلتر) برای دم کردن چای و دمنوش

آگهی‌دهنده: شناسه آگهی: 64121

01 مرداد 1401 11:44 تهران -- تهران
این نوع صافی¬های یکبار مصرف (تی بگ) در ابعاد مختلف که قابلیت قرار گرفتن در داخل قوری، استکان و یا لی...

تعداد بازدید: 353

دسته بندی: لوازم خانگي

وب سایت: مشاهده وب سایت


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09370246705 ارسال ایمیل

توضیحات

این نوع صافی¬های یکبار مصرف (تی بگ) در ابعاد مختلف که قابلیت قرار گرفتن در داخل قوری، استکان و یا لیوان پر از آب جوش را دارند، برای دم کردن چایی و انواع دمنوش در داخل قوری به کار می روند. استفاده از این صافی ها امکان دم کردن چایی و دمنوش مورد تایید خود با استفاده از مواد سالم و بی خطر، و فاقد افزودنی هایی مانند رنگ ها و طعم دهنده های مصنوعی، به جای استفاده از چای ها و دمنوش های کیسه ای با طعم های مختلف موجود در بازار را فراهم می کند.

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند، آماده کردن و نوشیدن یک چای یا دمنوش مورد پسند، خالی از رنگ ها و افزودنی های مضر و در عین حال سریع است. ولی گاهاً تفاله های داخل قوری ها و استکان ها بسیار آزار دهنده بوده و باعث می شوند تا لذت کافی از این نوع نوشیدنی ها حاصل نشود، هم چنین شستشوی قوری های پر از تفاله (چای یا دمنوش) همراه با صرف آب و وقت فراوان برای زدودن تفاله ها است، که این امر خود نیز آزار دهند است. این نوع صافی های یک بار مصرف، به ما کمک می کنند تا بتوانیم از چای یا دمنوش خود لذت برده و در عین حال در میزان آب مصرفی و زمان و انرژی، صرفه جویی قابل توجهی بنماییم. هم چنین دیگر مجبور نیستیم در مسافرت ها از چای های کیسه ای بی کیفیت استفاده کنیم.

از دیگر کاربرد های این نوع کیسه ها می توان به کاربرد آن ها در عطاری ها اشاره کرد. توسط این نوع کیسه ها عطاران می توانند دمنوش و جوشیدنی های گیاهی مخصوص خود را تهیه کرده و به صورت آماده در داخل این کیسه ها برای مشتریان خود عرضه کنند.

ویژگی ها
• بهترین جایگزین برای چای های کیسه ای
• استفاده از چای و دمنوش های دلخواه و با کیفیت در مقایسه با چای های کیسه ای
• عرضه شده در بسیاری از کشورهای مختلف
• شستشوی آسان قوری ، فلاکس و …. پس از استفاده از فیلتر
• عدم تغییر طعم، عطر و رنگ چای یا سایر دمنوش ها

نحوه استفاده از محصول : ۱ – چای خشک یا سایر دم نوش ها درون فیلتر ریخته شده و در فلاکس ، قوری یا ظرف مورد نظر قرار داده می شود ۲-آب جوش به آن اضافه می گردد ۳- پس از طی شدن زمان لازم، چای یا دم نوش دم کشیده و آماده مصرف است ۴- فیلتر از ظرف خارج شده و دور انداخته می شود.

لازم به ذکر است که سه نوع مختلف از این نوع صافی ها با توجه به نحوه بسته شدن در آن ها موجود است. این سه نوع صافی در تصاویر نشان داده شده است که با توجه به سلیقه شخصی و نحوه مصرف می توانید از بین آن ها انتخاب فرمایید.

بسته های این محصول ده تایی بوده و قیمت هر بسته آن ۲۰۰۰ تومان است.

برای سفارش های بیش از ۱۰۰ بسته تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۷۰۲۴۶۷۰۵ تماس حاصل فرمایید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets